فرماندار آبیک از احداث پارک جنگلی در 86 هکتار از اراضی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالحسین داداشی  ایجاد و احداث این پارک را از جمله طرح ها و  برنامه های پیش بینی شده در کاهش اثرات مخرب آلایندگی در این شهرستان دانست.

وی افزود: جانمایی و طراحی برای احداث پارک بازی، آرامستان و نوع کاشت جنگل دردستور کار احداث این پارک جنگلی قرار گرفته است.

داداشی همت مسئولان و مساعدت نمایندگان مجلس و شهرداری و شورای شهر را برای تسریع در احداث پارک جنگلی این شهرستان را مهم دانست و افزود: فرمانداری شهرستان آبیک این آمادگی را دارد که بخشی از اعتبار بودجه آبیک را به احداث پارک جنگلی اختصاص دهد.

وی گسترش فضای سبز را دراین شهرستان ضروری دانست و افزود: شرایط هوایی نامطلوب آبیک با توجه به وجود آلایندگی های زیاد در کارخانه سیمان و نیروگاه شهید رجایی این شهرستان در کنار شرایط زیست محیطی نیاز شرایط فضای سبز را ایجاب می کند.

وی از کمبود آب آشامیدنی و آلایندگی هوا به عنوان دو مشکل اساسی این شهرستان نام برد و گفت: امروز مردم آبیک از ابتدایی ترین شرایط زیست محیطی برای زندگی بی بهره هستند و این وضعیت  شرایط زندگی ر ا برای ساکنین این شهرستان دشوار کرده است.

داداشی گسترش فضای سبز دراین زمان را از حداقل ترین حقوق مردم آبیک دانست و برخورداری از امکانات و شرایط زیست محیطی مناسب را از جمله اقدامات مسئولان دانست که می تواند به شرایط بهبود مردم این شهرستان کمک کند.

انتهای پیام/پ



برچسب ها: احداث ، پارک ، جنگلی ، قزوین ، آبیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.