دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از جمع آوری معتادان کارتن خواب از سطح شهر آبیک خبر داد و گفت: کمپ آبیک همچنان ظرفیت پذیرش این گروه از معتادان را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ احمدزاده افزود: مراکز ماده ۱۶ شامل کمپ‌هایی برای نگهداری معتادان کارتن خواب استفاده می‌شود و خوشبختانه کمپ آبیک ظرفیت کافی برای نگهداری از معتادان کارتن خواب آبیکی را دارد و مردم در صورت مشاهده چنین افرادی می‌توانند با سامانه ۱۲۹ ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی دادگستری آبیک و یا پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را  گزارش دهند.

وی به وجود قومیت‌های مختلف در آبیک اشاره کرد و گفت: وجود قومیت‌های مختلف موجب بروز درگیری و نزاع‌های طایفه‌ای در آبیک می‌شود که باید نگاه‌های طایفه ای که به معضلی برای جامعه تبدیل می‌شود کنار گذاشته شود.

احمدزاده با تأکید بر اینکه اگر خریداران مال مسروقه وجود نداشته باشد سرقتی رخ نخواهد داد، خاطرنشان کرد: خرید هر گونه مال مسروقه جرم محسوب می‌شود و مال خرها به ۳ سال زندان بدون مرخصی و ۷۴ ضربه شلاق محکوم خواهند شد و دستگاه قضا با جدیت مضاعف با مال خرها برخورد خواهد کرد.

انتهاب پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۴
طرح خوبیه ولی درنهایت چه اتفاقی می افتدچندماه نگهداری میکنیدشش ماه یک سال بعدش دوباره همین اشه همین کاسه بازبه هرکجای شهرنگاه کنی پراست ازهمین افرادچون من فکرمیکنم درهرشهرازاینگونه طرههاچندین باراجراشده ولی ایاتاثیرداشته بایدیک فکراساسی کرد