فرماندار فرماندار شهرستان آوج گفت: در شهاب باران آسمان برخی مناطق کشور، این شهاب باران ، در بخشی از شهرستان آوج نیز مشاهده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛سید عبد الله موسویدقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مشاهده اشیاء نورانی در این منطقه گفت: شهاب باران در روستاهای لجام گیر ، دیدار و اردلان  شهرستان آوج که هم مرز استان زنجان اند دیده شد.

موسوی  با بیان اینکه خوشبختانه این شهاب سنگ در شهرستان آوج  هیچگونه خسارتی نداشته است اعلام کرد: شهاب سنگ درمناطق رزن از توابع استان همدان و ابهراز توابع استان زنجان  نیز دیده شده و به نظر می رسد شهاب سنگ بزرگی بوده که پس از برخورد با جو زمین متلاشی شده و به قطعات متعددی تبدیل شده که  مناطقی از  کشور  را در برگرفته است .

 بگفته فرماندار آوج یکی از شاهدان عینی اظهارداشت: این شهاب سنگ بقدری نورانی و دنباله دار بوده که خودروهای عبوری کنار جاده متوقف شده و لحظاتی آن را مشاهده کرده اند.

در شهرستان بوئین زهرا  هم گفته شده بود که  سقوط شهاب سنگ  مشاهده شده که فرماندار این شهرستان آنرا تکذیب کرد . 

فرماندار شهرستان بویین زهرا دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : سقوط شهاب سنگ در این شهرستان تکذیب می شود .

ارسلان قاسمی افزود : طبق بررسی های به عمل آمده هیچ گونه شهاب باران در این شهرستان نداشتیم .

پنجشنبه شب پیامک های وسیعی در استان قزوین  پخش شده بود  مبنی بر دیده شدن چند شی نورانی در آسمان برخی از مناطق استان قزوین  دیده شده   که در ابتدای امر شائبه سقوط هواپیما و چرخبال  مطرح  شده بود . 

 پس از پیگیری های لازم و بررسی موضوع از سوی مسئولان مربوطه  مشخص می شود  خوشبختانه سقوطی رخ نداده و برخورد شهاب سنگ بوده که  فقط در برخی  از مناطق شهرستان آوج در استان قزوین  مشاهده شده است . 

حمید  ره انجام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین هم  دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران  گفت: پس از دریافت پیامک در خصوص مشاهده اشیاء نورانی در آسمان استان قزوین، اکیپ های  به مناطق مختلف اعلام شده،  اعزام شد که فقط مشاهده شدن  شهاب سنگ در  شهرستان آوج مورد تایید  است .

یاد آور میشود:  شهرستان آوج در صدو بیست کیلو متری  و شهرستان بوئین زهرا در پنجاه و پنج کیلومتری شهر قزوین واقع شده اند . 

انتهای پیام/ز
برچسب ها: آسمان ، قزوین ، شهاب ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۱۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
منم اون شهاب سنگ رودیدم.ازنقده