سردار محمد پاکپور گفت: درس گرفتن از دوران دفاع مقدس بسیار مهم‌تر از یادآوری آن روزها و بیان خاطرات است، که باید مد نظر قرار گیرد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، سردار محمد پاکپور در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید رضا پاکپور و 16 شهید روستای دهسد از توابع بخش قره‌چای شهرستان خنداب اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید در این یادواره‌ها درس گرفتن از دوران دفاع مقدس و پیدا کردن راه صحیح را سر لوحه کار قرار دهیم.
وی تصریح کرد: درس گرفتن از دوران دفاع مقدس بسیار مهم‌تر از یادآوری آن روزها و بیان خاطرات است، که باید مد نظر قرار گیرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: ایران اسلامی به برکت دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی توانست سختی‌ها و فشارهای وارده از سوی دشمنان را تحمل کند و اگر امروز می‌بینیم به راحتی در برابر قدرت‌های بزرگ دنیا ایستادگی کرده و پای میز مذاکره می‌نشینیم‌ به برکت خون‌هایی است که در هشت سال دفاع مقدس بر زمین ریخته شد.

شهرام ثامنی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خنداب نیز طی سخنانی از برپایی مراسم نکوداشت شهدا ابراز خرسندی کرده و بر ادامه راه شهدای عزیز تاکید کرد.

روستای دهسد 17 شهید تقدیم انقلاب کرده است که پاسدار شهید رضا پاکپور در سال 61 در عملیات رمضان و در محور عملیاتی جنوب کشور به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار