در مراسم تجلیل از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر اتفاقات جالبی رخ داد که به آن می پردازیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران،در مراسم تجلیل از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر اتفاقات جالبی رخ داد که به آن می پردازیم.
 
*** حضور پر شور مردم

 
مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور پر شور در مراسم تجلیل از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر یاد و نام جهادگران و شهدا به بهترین وجه گرامی داشتند.
 
** حضور سردار پاکپور
 
قبل از شروع مراسم سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با حضور خود در مراسم تجلیل از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر به ارزش معنوی این مراسم افزود.
 
** حضور غیر منتظره سردار شیرازی
 
با آغاز شروع مراسم تجلیل از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر سردار شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا با حضور در این مراسم نشان دادند که جهادگران عرصه فرهنگ و هنر تا چه اندازه در دیدگاه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا ارزشمند است.

گفتنی است؛در این مراسم از جهادگران عرصه فرهنگ و هنر از جمله عزت الله ضرغامی رئیس سابق صدا و سیما،کمال خرازی دیپلمات ارشد اسبق وزارت خارجه،ابراهیم حاتمی کیا و چهره‌هایی نظیر استاد محمود فرشچیان،استاد حمید سبزواری، سیدعلی موسوی گرمارودی، زنده یاد دکتر حسن حبیبی،سیدشهید مرتضی آوینی و جمعی از هنرمندان و فرهیختگان تجلیل و قدردانی شد.

حاشیه نگاری از محمد زرچینی
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار