معاون قرآن وعترت ارشاد اسلامی مازندران از برگزاری هشتمین دوره اردوهای اندیشه های آسمانی فعالان کانونهای مساجد استان در شهر مشهد مقدس خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ فوقی گفت:دوره اندیشه های آسمانی ،دوره تربیتی وفرهنگی است که امسال با رویکرد الگوی برتر وکادر سازی برای کانونهای مساجد استانها برگزار می شود.

وی افزود:کلاسهای توجیهی با موضوع مسجد طراز وتمدن نوین اسلامی از بیانات رهبری درپیامی به اجلاس سراسری نماز ، چهار مولفه استخراج شدکه شرکت کنندگان باید نقطه نظرات خود را در این بار بیان کنندوبعداز قبولی در مصاحبه اعزام می شوند.

معاون قرآن وعترت ارشاد اسلامی مازندران همچنین ازپخش کلیپ معنای انقلابی بودن حجت الاسلام پناهیان وانیمیشن ایران1404 در این دوره برای شرکت کنندگان خبردادوگفت: شرکت کنندگان باید درباره مفهوم این کلیپ،فعالیتهای مساجد،آسیبهای مساجد احیای کارکرد قدیمی مسجد نیزدیدگاههای خود را مطرح کنند.

فوقی افزود:تاکنون 200 نفر چهره به چهره در این مصاحبه شرکت کردند که اسامی قبول شدگان بصورت تلفنی به آنها اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه برادران در رده سنی 20 تا 25 سال وخواهران 25 تا 30 سال می نتوانند در این دوره شرکت کنند تصریح کرد :زمان اعزام برای برادران نهم وخواهران راچهاردهم شهریور امسال بیا ن کرد.

معاون قرآن وعترت ارشاد اسلامی مازندران گفت:علاقمندان برای نام نویسی و شرکت در این اردو می توانند به کانون مساجد شهر یا روستاهای خود مراجعه کنند

بگفته فوقی ،هزار وهشت کانون فرهنگی وهنری درمساجد استان فعال است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: ساری ، اعزام ، آسمانی ، مشهد ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.