مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد با اشاره به افزایش تعداد کانون های مساجد استان یزد گفت: بیش از ۵۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان یزد مجری طرح اوقات فراغت هستند.

اجرای طرح اوقات فراغت در ۵۰۰ کانون مساجد یزد به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن رستگاری، افزود: در این طرح در استان یزد بیش از 70 درصد از کانون ها بالغ بر 500 کانون فرهنگی هنری مساجد، مجری طرح اوقات فراغت در استان یزد هستند که امیدواریم این میزان نیز افزایش پیدا کند.
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: در این راستا شهرستان های ابرکوه، خاتم، بهاباد و تفت به نسبت تعداد کانون ها به ترتیب بالاترین آمار را در کانون های مجری طرح اوقات فراغت دارند.

رستگاری بیان کرد:اوقات فراغت به عنوان يك پديده فرهنگي، اجتماعي كه در ابعاد مختلف اقتصادي، سياسي و غيره مؤثر است موضوع مشترك بين مقام اقشار جامعه است. ويژگي‌هاي نهفته در اوقات فراغت عاملي است كه از يك سو مورد توجه و عنايت دست‌اندركاران تعليم و تربيت و مسئولان امور فرهنگي و از طرف ديگر روان‌شناسان و جامعه‌شناسان قرار مي‌گيرد به طوري كه بسياري از كارشناسان معتقدند اوقات فراغت آيينه تمام نماي فرهنگ يك جامعه است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد بیان کرد:  لذا لازمه بهره‌گيري از اين فرصت سازنده و ارزنده محصور كردن و حفظ كردن آن از طريق برنامه‌ريزي مفيد و ايجاد فرصت‌هاي جديد تجربي خارج از محيط‌هاي رسمي است بايد اين اوقات ارزشمند و طلايي را آن گونه برنامه‌ريزي كنيم كه از برنامه‌هاي اولويت‌دار محسوب و آنگونه طراحي كنيم كه مختص به زمان خاصي نباشد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.