سقاییان نژاد شهردار قم گفت: برخی از همکاران و مدیران کلیدی را از اصفهان می‌آورم و همچنین از مدیران لایق و نخبه قمی هم در تیم مدیریتی شهرداری استفاده خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم :به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقاییان‌نژاد در جلسه‌ مدیران و معاونین شهرداری با استاندار قم با بیان اینکه همدلی و همزبانی در بین تیم مدیریتی شهرداری خوب است عنوان کرد: شرایط را برای یک خدمت ماندگار و صادقانه فراهم می‌بینیم.

وی شهرداری را نهادی خدمتگزار عنوان کرد و گفت: شهرداری در بخش مدیریت شهری باید با اقتدار به فعالیت خود ادامه دهد و اگر مدیران شهرداری با قدرت مسائل را دنبال نکنند نمی‌توانیم به هدف اصلی خود که خدمت به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل بیت (ع) است برسیم.

سقاییان نژاد گفت : باید با برنامه ریزی درست و مدون از روزمرگی جلوگیری کرد و پویایی و نشاط را ابتدا به تیم شهرداری و از آنجا به کل شهر منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه که برخی از همکاران و مدیران کلیدی در تیم شهرداری را از اصفهان آورده است تصریح کرد: از مدیران لایق و نخبه قمی هم در تیم مدیریتی شهرداری استفاده خواهم کرد و تلفیق مدیران مجرب اصفهانی و قمی می‌تواند کمک خوبی به آبادانی شهر قم کرده و قم را به جایگاه والای خود برساند.

شهردار قم با بیان اینکه برای خدمتگزاری به مردم ابتدا باید بستر را فراهم کرد اضافه کرد: در جلسه‌ای که با بانک ملی خواهیم داشت تلاش می کنیم تا بر سر بدهی‌های شهرداری به توافق برسیم و مشکلات را برطرف کنیم.

سقاییان نژاد در پایان اظهار کرد: امیدواریم با همکاری همه نهادها و پیگیری و حمایت‌های استاندار قم بحث مونوریل و مترو را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.