بجنورد؛

افتتاح زمین چمن تیر و کمان در خراسان شمالی

رئیس هیئت تیر و کمان استان گفت: زمین چمن تیر و کمان استان در روز جمعه 9 مرداد ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

افتتاح زمین چمن تیر و کمان در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ به نقل از ، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سروری افزود: زمین هیئت از اول مرداد ماه از پیمانکار تحویل گرفته شده و در حال حاضر یک زمین استاندار جهت برگزاری مسابقات داخلی و کشوری در اختیار هیئت تیر و کمان است.

سروری از فعالیت بیش از 200 کماندار با سابقه در استان خبر داد و گفت: ورزشکاران بسیار خوبی در حال حاضر در استان دررشته تیر و کمان وجود دارد که به دلیل نبود زمین تمرین مناسب فعالیت های این هیئت به صورت معلق ادامه داشت که امیداوریم با افتتاح این زمین شاهد رشد و شکوفایی ورزش تیر و کمان در استان و میادین کشوری باشیم.

رئیس هیئت تیر و کمان استان اظهارداشت: برای اولین بار جهت حضور در لیگ کشور اعلام امادگی کردیم که با توجه به استعدادهای موجود امیدواریم از بین هشت تیم حاضر در منطقه حداقل جزو چهار تیم اول باشیم.

سروری نبود امکانات سخت افزاری همچون تیر و کمان مناسب را از دیگر مشکلات اصلی این هیئت دانست و خواستار حمایت بیشتر فدراسیون و مسئولان ورزشی شد.

وی از انتخاب اعضاء جدید هیئت تیر و کمان در استان خبر داد و گفت: در بیست روز گذشته سه جلسه با ورزشکاران و صاحب نظران و پیشکسوتان این رشته در استان برگزار کردیم و اعضا جدید هیات استان مشخص شدند و تعدادی از ورزشکاران این رشته برای شرکت در دوره های اموزشی داوری و مربیگری معرفی شدند که این دوره از اواسط مرداد ماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

سروری همچنین از آغاز دوره های آموزشی هیئت ویژه رده های سنی مختلف از نیمه مرداد ماه خبر داد وافزود: دوره های اموزشی هیات در رده های سنی مختلف از 15 مرداد ماه اغاز خواهد شده که علاقمندان میتوانند به دفتر هیات مراجعه و ثبت نام کنند..

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.