در مراسم تشییع پیکر یکی از شهدای مدافع حرم آیت الله کعبی بیان کردند: این شهدای عزیز اجر مضاعف دارند و باید نسبت به برگداشت آنها اهتمام بیشتری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم: آیت‌الله عباس کعبی در مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام سید محمد موسوی ناجی بیان کرد: همچنان که مسلمانان در زمان پیامبراکرم(ص) با کفار و مشرکین به مبارزه می پرداختند و در زمان امیرالمومنین(ع) نیز با منافقین و قاسطین و مارقین در نبرد بودند، امروز نیز شهدای مدافع حرم، در مقابل آمریکا و صهیونیسم جهانی و همچنین در مقابل داعشی‌های تکفیری مبارزه می کنند.

آیت الله کعبی گروه های تکفیری را خوارج زمان حال دانستند و بیان کردند: تکفیری ها غده سرطانی و ابزار کار صهیونیسم ها برای ترویج و گسترش یک نوع اسلام بدلی هستند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم با استقبال از شهادت و پذیرفتن خطر و فداکاری ،زندگی جهادی و فداکارانه را بر زندگی مرفه و بی‌درد ترجیح دادند تصریح کرد: این شهدا در واقع با خون خود در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و عتبات عالیات، راه شهدای دفاع مقدس را تدام بخشیدند.

آیت الله کعبی با اشاره به ارزش والای شهدا و لزوم گرامی داشت مقام شهدا تصریح کرد: این شهدای عزیز اجر مضاعف دارند و باید نسبت به بزرگداشت آنها بیشتر اهتمام کنیم زیرا تعظیم شهدای حرم، تعظیم شعائر الله است.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: شهدا ، مدافع حرم ، تکریم ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.