فرمانده انتظامي استان زنجان با بيان اينكه هشت سال دفاع مقدس جزء مهمي از افتخار ملت ايران است گفت : امروز صهيونيسم و آل سعود زمينه فتنه و كشتار در منطقه اند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛، سردار عليرضا صالحي صبح امروز در جمع كاركنان با تسليت درگذشتگان حادثه منا اين حادثه را سندي بر بي كفايتي دولت آل سعود بيان كرد و گفت :امروز به بركت خون شهداي عزيمان ايران اسلامي در قله افتخار قرار دارد .

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه كشور ما به بركت نعمت ولايت و خون شهدا تبديل به الگويي براي كشورهاي اسلامي شده است افزود: از جمله افتخارات مهم جمهوري اسلامي ايران، افتخار دوران دفاع مقدس هشت ساله قرار دارد.

وی ادامه داد : يكي از مسير هاي خدمت به مردم شريف خدمت در لباس پليسي است كه با تلاش كاركنان خدوم انتظامي استان زنجان به يكي از استان هاي امن كشور تبديل شده است.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه هشت سال دفاع مقدس افتخار ملت ايران است كه با نعمت ولايت و خون شهدا ثبت شده بيان کرد: ژاندارمري سابق جزء اولين واحدهايي بودند كه در دوران دفاع مقدس در مقابل تجاوز دشمن ايستاند و شهيد شدند .

صالحي با محكومت دولت آل سعود وبا تاكيد بر بي كفايتي اين دولت در حادثه منا گفت :صهيونيسم و آل سعود امروز زمينه فتنه و كشتار در منطقه شده اند .

فرمانده انتظامي استان زنجان با قدرداني از تلاش هاي شبانه روزي کارکنان در زمينه تامين نظم وامنيت استان زنجان خاطر نشان كرد : امروز استان زنجان به جهت همين تلاش ها جزو استان هاي امن مي باشد.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.