رییس جمهور با بیان اینکه پشتوانه دولت تدبیر و امید ملت بوده و پشتوانه این ملت نیز خانواده شهدا و ایثارگران هستند، گفت: ایستادگی و ایثار ملت بزرگ ایران باعث موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در برابر قدرت‌های جهانی شد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر سه‌شنبه در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان، در منزل غلامرضا حیدری؛ جانباز بالای 70 درصد حضور یافت و ضمن گفتگو با این جانباز گرانقدر از جانفشانی‌ها و تلاش‌های جانبازان و ایثارگران طی هشت سال دفاع مقدس تجلیل و قدردانی کرد.

رییس جمهور در این دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی انجام شد، خطاب به این جانباز و خانواده وی، گفت: دولت تدبیر و امید به وجود خانواده شهدا و جانبازان افتخار می‌کند و جانبازان در درگاه الهی اجری مضاعف دارند.

روحانی با بیان اینکه پشتوانه دولت تدبیر و امید ملت بوده و پشتوانه این ملت نیز خانواده شهدا و ایثارگران هستند، گفت: ایستادگی و ایثار ملت بزرگ ایران باعث موفقیت تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان در برابر قدرت‌های جهانی شد.

در این دیدار که حسین فریدون دستیار ارشد رییس جمهوری و حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید حضور داشتند، لوح تقدیری از سوی روحانی به این جانباز و خانواده وی اهدا شد.

غلامرضا حیدری در عملیات والفجر 9 به درجه رفیع جانبازی نایل شد.

اهالی محل پس از خروج روحانی از منزل این جانباز به استقبال رییس‌ جمهوری رفته و ضمن قدردانی از دولت یازدهم، در فضایی صمیمی مشکلات و مسایل خود را با رییس‌ جمهوری در میان گذاشتند.

انتها
برچسب ها: روحانی ، دیدار ، جانباز ، حیدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار