رئیس سازمان بازرسی کل کشور در آیین معارفه مدیر کل جدید بازرسی خراسان جنوبی گفت : مردم خودشان مراقب سپرده گذاری در مؤسسات و بانکهایی که سودها یا وام های غیرمتعارف می دهند باشند تا با مشکلات اخیر بعضی از مؤسسات مالی کشور روبرو نشوند .

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ سراج افزود : به طور قطع سودهای زیاد و غیرمتعارف صندوقها و مؤسسات مالی تشدید مقابله با قاچاق کالا پس از رفع تحریم هاسرانجام به نابودی کل سرمایه آنها منجر خواهد شد.

سراج  از برطرف شدن مشکل سپرده گذاران مؤسسه میزان در آینده نزدیک خبر داد.

وی در خصوص مبارزه با قاچاق کالا در کشور نیز افزود : سازمان بازرسی کل کشور مقابله با قاچاق کالا را پس از رفع تحریم ها تشدید می کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از موافقت دولت با به کارگیری 100 نیروی متخصص بازنشسته در این سازمان هم خبر داد و گفت: سازمان بازرسی کل کشور ، همزمان با به کارگیری این نیروهای متخصص، سیاست جذب نیروهای جوان نخبه را نیز در پیش گرفته که تا کنون از طریق مکاتبه با دانشگاههای بزرگ کشور 261 دانش آموخته دانشگاهی با معدلهای بالای 17 جذب این سازمان شده اند.

در این مراسم از زحمات ستوده مدیر کل سابق بازرسی خراسان جنوبی تقدیر و شمس زاده علوی به عنوان مدیر کل جدید بازرسی استان معرفی شد .

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.