فرماندار شهرستان اهر از آمادگی کامل دستگاه ها و ادارات برای برگزاری نهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ سید محمد عابدی با تأکید بر اینکه پای آبروی اهر در میان است اظهار داشت: لازمه برگزاری مناسب و آبرومندانه این جشنواره هماهنگی و همراهی همه آحاد مردم و مسئولان و رؤسای ادارات در کنار همدیگر است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته مکان مناسبی برای برگزاری جشنواره سراسری تئاتر وجود نداشت، ادامه داد: مجتمع فرهنگی و هنری اهر که در جریان زلزله 21 مرداد سال 91 ارسباران آسیب دیده بود، مورد بازسازی قرار گرفته و مجموعه سالن نمایش آن در برگزاری جشنواره تئاتر مورد استفاده قرار می گیرد.

فرماندار اهر از آمادگی کامل دستگاه ها و ادارات این شهرستان برای برگزاری نهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر خبر داد و گفت: همه ادارات در حیطه وظایف خود موظف به همکاری هستند.

عابدی تصریح کرد: برگزاری جشنواره سراسری تئاتر اهر رویداد مهم فرهنگی در کشور است و با همکاری و هماهنگی ادارات شاهد برگزاری باشکوه و آبرومندانه این جشنواره خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان تئاتر از سراسر کشور به اهر می آیند، افزود: با وجود آمادگی ادارات نباید کوچک ترین نقص و ضعفی پیش بیاید چراکه هرگونه کوتاهی و کم کاری در برگزاری این جشنواره قابل جبران نخواهد بود.

فرماندار شهرستان اهر تلاش هنرمندان اهر در برگزاری این جشنواره را ستود و گفت: بی شک برگزاری چنین جشنواره ای در اهر نشان دهنده پیشینه قوی تئاتر در این شهرستان است.

عابدی با بیان اینکه جشنواره سراسری تئاتر اهر میزبان حسین محب اهری بازیگر مشهور سینما و تلوزیون خواهد بود، افزود: از این هنرمند نام آشنا در اهر تجلیل می شود.

وی گفت: باید تلاش کنیم در جریان برگزاری جشنواره، شهرستان اهر را با تمام قابلیت ها و جاذبه هایش به مهمانان معرفی کنیم.

عابدی در پایان بر لزوم ایجاد و احداث خانه تئاتر در شهرستان اهر تاکید کرد.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.