هنرمندان دور هم جمع شده‌اند و مرزهای امکان هنر را در نقاشی‌های خود به تصویر کشیده‌اند.

شهریار قرائی نقاش و هنرمند در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران  جوان؛ در خصوص نمایشگاه گروهی مرزهای امکان گفت: این نمایشگاه که حدود 22 اثر در آن وجود دارد شامل کارهایی از 3 دیدگاه مختلف با سبکهای متفاوت است.

وی در خصوص علت انتخاب این عنوان افزود: مرزهای امکان به چهارچوب‌هایی که هر هنرمند متناسب با نیازهای خود طبق ضوابط شخصی‌اش بر می‌گزیند اشاره دارد؛ چهارچوبی که فرد در محدوده آن دست به خلاقیت‌هایی می‌زند.

قرائی عنوان کرد: گلناز حسینی و مهرناز دالوندی از دیگر هنرمندانی هستند که از 3 زاویه زیبایی شناختی مختلف توسط فیگوراتیوهای انسانی‌، نقاشی‌هایی را به تصویر کشیدند و ویژگی که این آثار دارند اهمیت بیشتر مسیری که هنرمند برای رسیدن به محصول نهایی طی می‌کنند، است. 

وی با اشاره به به سبک‌های موجود در این نمایشگاه تصریح کرد: در کارهای خود من چند نوع سبک در یک کار دنبال می‌شود و این طور نیست که بتوانم عنوان سبک خاصی را بیان کنم، ولی به طور کلی می‌توان آن را دی‌کانستراکت کودن تصویر عنوان کرد.

وی ادامه داد: در آثار گلناز حسینی نیز استحاله فیگور صورتهای انسان صورت گرفته است و در کارهای دالوندی نوعی واضح‌نمایی دیده می‌شود، ولی در همه کارها انتزاع به طرق مختلفی وجود دارد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 19 مرداد همه روزه از ساعت 16 تا 21 به نشانی خیابان قائم مقام فراهانی‌، پایین‌تر از خیابان مطهری، کوچه شبنم، پلاک 3 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار