مربی تیم ملی کاراته تاکید کرد: تیم ایران با نفرات حاضر در اردو در جام وحدت و دوستی کاراته شرکت می‌کند.

کتیرایی: تیم ملی کاراته در جام وحدت  ارومیه شرکت می‌کندعلیرضا کتیرایی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی، گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در جام وحدت و دوستی شرکت خواهد کرد، بیان داشت: در جام وحدت ارومیه شرکت می‌کنیم.

وی ادامه داد: با نفرات حاضر در اردو یعنی10کاراته‌کا، شرکت خواهیم  کرد.
 
کتیرایی در ادامه بیان داشت: با توجه به این که تیم ملی بعد از مسابقات جهانی که آبان سال گذشته برگزار شد، در هیچ رقابتی حضور نداشتند و تقریبا 10 ماه است که ملی پوشان در هیچ مسابقه بین‌المللی شرکت نکره‌اند، حضور در این رقابت‌ها می‌ـواند کمک شایانی برای تیم ملی باشد.
 
وی در پاسخ به این سوال که به چه دلیل تیم  ملی در هیچ رقابتی حضور نداشته،آن هم در این شرایط که فاصله کمی تا رقابت‌های آسیایی ژاپن باقی مانده؟ گفت: در واقع هیچ مسابقه ای نبوده که شرکت کنیم، البته این امکان وجود داشت با تیم‌های دیگر تمرینات مشترکی  بگذاریم ولی با توجه به امکانات محدود، حتی در برگزاری  اردوها هم شرایط خاصی  داریم و با حداقل امکانات تیم را آماده مسابقات می‌کنیم.
 
مربی تیم ملی ادامه داد: البته این شرایط نامطلوب فقط برای فدراسیون کاراته نیست و سایر فدراسیون‌ها نیز کم و بیش این شرایط را دارند.
 
وی تاکید کرد: وزارت ورزش باید اقدام کند و شرایط مالی بهتری را برای رشته‌هایی مانند کاراته که مدال آورند مهیا کند تا ورزشکاران این رشته ها بتوانند با کسب نتایج بهتر باعث ارتقای سطح ورزش ایران در عرصه‌های بین المللی شوند.
 
کتیرایی در پایان برای تیم‌های ورزشی کشور به خصوص تیم‌های ملی کاراته آرزوی موفقیت کرد و گفت: امیدوارم تیم‌های ملی کاراته در تمام رده‌های بخش‌های مردان و بانوان موفق شوند و برای کادرفنی‌شان نیز آرزوی موفقیت و سربلندی دادم.
 
انتهای  پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.