اولین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه های استان کرمانشاه و دانشگاه های کشور عراق -جام وحدت و دوستی- با شناخت نفرات و تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

اولین دوره مسابقات بین المللی ورزشی دانشجویان دانشگاه های استان کرمانشاه(دانشگاه رازی، علوم پزشکی و آزاد اسلامی) و دانشگاه های کشور عراق(استانهای بابل، واسط و القادسیه) در چهار رشته ورزشی فوتسال، والیبال، بدمینتون و تنیس روی میز به میزبانی کرمانشاه برگزار شد.

در پایان این رقابت هادر رشته والیبال تیم هایدانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه بابل عراق و دانشگاه رازی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

در رشته فوتسال نیز تیم های دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه رازی و دانشگاه علوم پزشکیعناوین اول تا سومرا کسب کردند.

در رشته تنیس روی میز نیزدر بخش تیمی تیم هایدانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه بابل عراقو دانشگاه علوم پزشکی مقام های اول تاسوم تیمی این بازیها را کسب کردند.

در بخش انفرادی نیزحامد شهسواری و محسن صفری از دانشگاه آزاد اسلامی موفق به کسب مقام های اول و دوم شدندو احمدخاطر سد و مسلم محمد بسیط ازدانشگاه بابل کشور عراق بصورت مشترک موفق به کسب مقام سوم این بازیها شدند.

در رشته بدمینتون هم در بخش تیمی تیم دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه بابل عراق مقام های اول و دوم را کسب کردند و تیم هایدانشگاه رازی ودانشگاه واسط عراقبصورت مشترک موفق به کسب مقام سوم تیمی این بازیها شدند.

در رشته بدمینتون در بخش انفرادی نیز مصطفی حسام الدین و رفعت احمد صبری از دانشگاه بابل عراق موفق به کسب مقام هایاول و دوم و صابر بیگی از دانشگاه رازی و علی عبدالعظیم از دانشگاه واسط عراق بصورت مشترک موفق به کسب مقام سوم این بازیها شدند.

در رشته بدمینتون در بخش دوبل امین بشیر زاده و سعید نظرپور از دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه موفق به کسب مقام اول، مصطفی حسام الدین و رفعت احمد صبری از دانشگاه بابل عراق موفق به کسب مقام دوم و علی عبدالعظیم و احمد جامس محمد از دانشگاه واسط عراق موفق به کسب مقام سوم این بازیها شدند.
برچسب ها: کرمانشاه ، وحدت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.