دبیر فدراسیون کاراته گفت: با اینکه برای پیکارهای جام وحدت و دوستی امسال جوایز در خور توجهی نداریم اما آن را جبران خواهیم کرد.

محسن آشوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: رقابت های انتخابی تیم ملی امید فرصت خوبی برای خودنمایی جوانان محسوب شد چون با توجه به اینکه تاریخ برگزاری آن از قبل اعلام شده بود، کاراته کاران زمان مناسبی برای کسب
آمادگی در اختیار داشتند.
وی افزود: مسابقات خوبی در انتخابی های تیم ملی امید شاهد بودیم اما در یکی از اوزان شرایط فنی چندان راضی کننده نبود که این موضوع کار را برای کادر فنی تیم ملی سخت تر خواهد کرد. مربیان باید در این وزن زمان بیشتری را تا رقابت های جهانی صرف کنند.
پیکارهای قهرمانی زیر21 سال جهان آبان امسال در اسپانیا برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران هم برای حضوری قدرتمند در این رقابت ها آماده می شود.
وی با رضایت از عملکرد داوران حاضر در پیکارهای انتخابی تیم ملی امید گفت: برای این مسابقات از داورانی با سطوح مختلف از سراسر کشور استفاده کردیم که قضاوت ها بدون مشکلی انجام شد.
دبیر فدراسیون کاراته در مورد برپایی اردوی تیم ملی کاراته پس از برگزاری رقابت های انتخابی یادآور شد: اردوی تیم ملی امید از روز گذشته همراه با تیم ملی بزرگسالان در سالن کبکانیان تهران برپا شده و تا پایان هفته برگزار می شود. سپس اردونشینان تیم ملی امید و بزرگسال در رقابت های جایزه بزرگ وحدت و دوستی که با همکاری سازمان بسیج کشور برگزار می شود، حضور خواهند داشت. اردوهای تیم ملی تا تیر ماه به صورت مقطعی برگزار خواهد شد و پس از آن برنامه ریزی جدید انجام می شود.
وی افزود: رقابت های جام وحدت و دوستی با حضور اردونشینان تیم های ملی امید و بزرگسالان، قهرمانان سابق تیم ملی، سکونشینان رقابت های قهرمانی کشور اراک در سال گذشته و کاراته کاهای فعال بسیج کشور در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی در سالن شهید افراسیابی تهران جمعه 27 اردیبهشت برگزار می شود.
آشوری در خصوص جوایز این رقابت ها تصریح کرد: این رقابت ها به صورت داخلی و یک روزه برگزار می شود و تیم های خارجی در آن شرکت ندارند اما جوایز نقدی برای آن در نظر گرفته شده است.
سعی داریم برای سال های آینده از حامیان مالی قدرتمندی برای رقابت های جام دوستی استفاده کنیم تا جواز چشمگیری داشته باشیم. اما هدف اصلی ارزیابی وضعیت فنی ورزشکاران است.
دبیر فدراسیون کاراته در پاسخ به اعزام ملی پوشان به دو رقابت اندونزی و سوییس گفت: در حال صحبت با حامی مالی فدراسیون هستیم تا در صورت فراهم آمدن شرایط تیم ملی به این دو مسابقه اعزام شود.
وی در پایان افزود: احتمال اعزام تیم ملی به رقابت های بین المللی و جایزه بزرگ گرجستان نیز وجود دارد تا بتوانیم کاراته کاران را برای رقابت های اصلی محک بزنیم.

 

برچسب ها: کاراته ، اردو ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.