مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان از جذب 443 حامی برای ایتام و مددجویان نیازمندان گلستانی از طریق سایت کمیته امداد در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ ابراهیم باغبانی اظهار داشت: کمیته امداد به دنبال این است تا با استفاده از تکنولوژی و فناوری روز طرح های خود را اجرایی سازد .

وی افزود: در همین راستا در ماه مبارک رمضان علاوه بر برپایی پایگاه های طرح اکرام در مساجد و مکان های مذهبی، از طریق سامانه این نهاد نیز حامیان خیر برای برعهده گرفتن سرپرستی ایتام و مددجویان مشمول طرح محسنین  این نهاد اعلام آمادگی نمودند. 

باغبانی افزود: در مجموع از طریق سایت امداد 443 حامی برای برعهده گرفتن سرپرستی 530 مددجوی مشمول طرح محسنین و ایتام ثبت نام نمودند. 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان ابراز داشت: در سال های گذشته نیز از این ظرفیت برای جذب حامی استفاده نموده ایم و به توفیقات خوبی در این خصوص دست یافته ایم. 

باغبانی بیان داشت: امیدواریم در سال های آتی بستری فراهم شود تا همه حامیان بتوانند از این طریق برای یاری ایتام و نیازمندان بشتابند و عزت نفس  ایتام و مددجویان نیازمند  از این طریق بیشتر از گذشته حفظ شود. 


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.