مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: شهرستان کردکوی در زمینه ثبت آمار طلاق و ازدواج در بین شهرستان های دیگررتبه نخست را از آن خود کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ علی عادلی افزود: در سه ماهه نخست سالجاری در گلستان ازدواج کاهش 5،9 درصدی داشته ولی آمارطلاق رشد 3،6 درصدی را به ثبت رسانده است.

 وی اظهارکرد: بیشترین آمار طلاق در استان به شهرهای کردکوی، آزادشهر و گنبدکاووس اختصاص یافته و کمترین آمارطلاق هم در شهرهای رامیان، مراوه تپه و گالیکش ثبت شده است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان  تصریح کرد: بیشترین آمار ازدواج در شهرهای کردکوی، کلاله و گنبدکاووس رخ داده و کمترین آمار این واقعه نیز درشهرهای مراوه تپه، بندرگز و مینودشت ثبت شده است.

 وی درخصوص آمار ولادت و وفات نیز گفت: دراین مدت تعداد 9 هزارو 692 واقعه ولادت ثبت شده که درمقایسه بامدت مشابه سال قبل 2،7 درصد رشد دارد و 2 هزارو 245 واقعه وفات ثبت شده که 14،3 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان یادآور شد: بیشترین آمار ولادت ها به ترتیب به شهرهای مینودشت، کردکوی و بندرگز و کمترین آمار آن نیز به شهرهای گمیشان، بندرترکمن و رامیان اختصاص دارد.

عادلی گفت: در بحث وفات، شهرهای کلاله، رامیان و کردکوی دارای بیشترین فوتی و نیز شهرهای مینودشت، آق قلا و گمیشان دارای کمترین وفات در 3 ماه نخست امسال بوده اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.