در راستای هم اندیشی و هم فکری و ایجاد کارگروه های تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ، نشست هم اندیشی تشکل های مردم نهاد درشهرستان گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مسوول خانه تشکل های مردم نهاد این اداره کل در این راستا گفت:  خانه تشکل های مردم نهاد این اداره کل درراستای توسعه مشارکت های مردمی و بهره مندی از این ظرفیت جهت توسعه و رونق 3 حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان فعالیت دارد.

علی اصغر قدیمی در ادامه اذعان داشت: در این راستا با برپایی نشست های هم اندیشی و بهره مندی از توان مشورتی نهادهای مردمی و استفاده علمی از سرمایه های فکری و انسانی آحاد جامعه و بهره مندی از سرمایه های اجتماعی علاقمند به فعالیت در زمینه گردشگری، حفاظت از مواریث فرهنگی و ترویج صنایع دستی ، زمینه های لازم حقوقی، اداری و پشتیبانی از این تشکل های مردم نهاد استانی و شهرستانی، اجرایی و عملیاتی شده است.

وی ادامه داد: این نشست در راستای آشنایی بیشتر تشکل ها ی مردم نهاد شهرستان گرگان و هم اندیشی و هم فکری جهت دست یافتن به زمینه های همکاری بیشتر و ایجاد کارگروه تخصصی درسه حوزه حفظ مواریث فرهنگی، توسعه گردشگری و توسعه وحفظ صنایع دستی استان برگزار شد.

قدیمی خاطر نشان کرد: در این نشست ضمن بررسی زمینه های همکاری تشکل های شهرستانی، مقرر شد بر اساس حوزه های همکاری جهت ایجاد کارگروه های تخصصی اقدام شده وکارگروه ها فعالیت خود را آغاز کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.