در ایام ماه مبازک رمضان اماکن مختلفی پذیرای نیکوکارانی بودند که می خواستند در ماه خدا مهمانانی ویژه برای میزبان باشند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: مراکز فعال نیکوکاری در ماه مبارک رمضان توانستند با جذب 1530 حامی برای 1955 یتیم گامی مهم را در راستای حمایت از آنان بردارند.در طرح محسنین نیز 940 حامی حمایت از 997 کودک را عهده دار شدند.

محمدرضا علیپور خدادادی افزود: بیش از 124 هزار نفر با کمک خیرین اطعام شدند که مبلغ آن بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان بود.همچنین کمک هایی در قالب سبدغذایی و سفره های افطاری در 32 مرکز نیکوکاری در کل استان توزیع شده بود که مبلغ آن 908 میلیون تومان برآورد شد و همین مراکز نیز توانستند 600 حامی برای ایتام جذب نمایند.

وی با اشاره به طرح کیسه همیان مولا بیان کرد: در این طرح 3 هزار کیسه در بین نیکوکاران و هم استانی های عزیز توزیع گردید که هر شخص با توجه به وسع و بضاعت خود کمک های نقدی و غیر نقدی را در آن قرار می داد که عین همان کیسه همراه با محتویات به دست خانواده های نیازمند می رسید.

علیپور اظهار داشت: در این طرح ، کمیته امداد فقط واسطه بوده و بیش از 60 میلیون و 200 هزار تومان ارزش این کیسه ها برآورد شده است.
 
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تصریح کرد: دیگر طرح اجرا شده در ماه مبارک رمضان طرح مفتاح الجنه بود که در این طرح نیکوکاران با سرکشی و بازدید از 800 خانواده بی سرپرست بیش از 126 میلیون و 500 هزار تومان در قالب کمک های نقدی و غیر نقدی را به این خانواده ها اهدا کردند.

کمک به هم نوع ماه و روز خاصی نمی خواهد خوب است همه ماه ها را چون رمضان پر اجر ببینیم و به هم نوعان خود کمک نماییم.

انتهای پیام/ی



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.