منصور لشگری‌قوچانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمار استقبال مردم از «عصریخبندان» هر روز بالا می‌رود

تعداد کسانی که برای تماشای فیلم «عصریخبندان» به سینماها مراجعه می‌کند که به عنوان مثال اکران شب گذشته این فیلم با استقبال بی‌نظیر مخاطبان مواجه بوده است.

منصور لشگری‌قوچانی در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان در حاشیه نمایش مردمی فیلم «عصریخبندان» در سینما استقلال با اشاره به فروش خوب این فیلم گفت: خیلی خوشحالم که هر روز بر تعداد مخاطبان آخرین اثر سینمایی مصطفی کیایی افزوده می شود، چرا که  این فیلم با مولفه‌های تجاری خود، خیلی واضح و گویا به بررسی بخشی از ناهنجاری‌های جامعه می‌پردازد. خوشبختانه استقبال مردم از این فیلم بی نظیر است.

وی در ادامه عنوان کرد: از اولین روز نمایش این اثر سینمای، هر هفته روز جمعه بخشی از هنرمندان در کنار مردم در سینما استقلال به تماشای این اثر جذاب و سرگرم کننده می‌پردازند، لذا نکته قابل توجه برای شخص من، حضور پررنگ مردم در این سانس نمایشی است که با توجه به عدم تبلغ و اطلاع رسانی درست سالن این سینماها پر می‌شود.

لشگری‌قوچانی در پایان بیان کرد: شب گذشته محسن كيايى، بابك حميديان، على سرتيپى، مينا ساداتى، ستاره پسيانى، غزاله معتمد، مليسا ذاكرى، هلنا يگانه و محمدرضا غفارى از دیگر حاضران در سالن حضور داشتند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار