در این دوره از مسابقات 4 هزار و 915 وبلاگ به دبیرخانه ستاد اقامه نماز معرفی شده که از این تعداد 110 وبلاگ به عنوان آثار برگزیده مسابقات انتخاب و در مراسم اختتامیه از آنها تجلیل به عمل می‌آید.

منصور سرگزی معاون آموزش و فرهنگ و پژوهش ستاد اقامه نماز در گفتگو با حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات 4 هزار و 915 وبلاگ به دبیرخانه ستاد اقامه نماز معرفی شده که از این تعداد 110 وبلاگ به عنوان آثار برگزیده مسابقات انتخاب و در مراسم اختتامیه از آنها تجلیل به عمل می‌آید.

وی بیان کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نتایج این دوره مسابقات می توانند به سایت ستاد اقامه نماز به نشانی Namaz.ir مراجعه کنند.

سرگزی یادآور شد: چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی نماز با همکاری و مشارکت ستاد اقامه نماز کشور و جهاد دانشگاهی خواجه نصیر‌الدین طوسی از نیمه دوم سال 93 تا 20 فروردین 94 برگزار شده و نتایج آن در خرداد‌ماه در معرض دید عموم گذاشته شده است.

در ادامه حجت‌الاسلام محمد کریمی دبیر چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسی سراسری نماز در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه این دوره‌ از مسابقات تحت عنوان جشنواره قرار دیدار برگزار شده افزود:
این جشنواره برای افراد بالای 13 سال و در دو بخش عمومی و دانشجویی در سراسر کشور برگزار شد و محورهای این جشنواره را می‌توان به اقرار و چرایی نماز، نماز در ادیان، آثار و برکات نماز، احکام نماز، آلبوم تصاویر نماز، اشعار نماز، داستان‌های نماز، مقالات، شیوه‌های دعوت به نماز، نماز از دیدگاه پزشکی، خاطرات نماز، نماز پیامبر و اهل بیت (اهل بیت) آیات و روایات نماز، نماز اول وقت،‌ نمازهای مستحبی، مساجد و نقش نماز در هشب‌سال دفاع مقدس را ذکر کرد.

وی با اشاره به قوانین در نظر گرفته شده در این دوره از مسابقات اظهار داشت: قوانین این دوره از مسابقات شامل درج لوگوی مسابقه در وبلاگ، انتخاب نام مناسب وبلاگ، داشتن شمارش‌گر بازدید از وبلاگ، استفاده نکردن از محتوای وبلاگ‌های دیگر، و حضور 10 عضو در وبلاگ است.

دبیر چهارمین جشنواره وبلاگ‌نویسی نماز ادامه داد: ملاک‌های داوری این دوره‌ از مسابقات را می‌تنوان به سرعت بارگذاری، قالب گرافیکی، معرفی عنوان،‌ موضوع‌بندی وبلاگ، زمان‌بندی، داشتن امکانات جانبی همانند کتابخانه دیجیتال، ارتباط مطالب با موضوع، چند زبانه بودن وبلاگ و امتیازهای آزاد ذکر کرد.

حجت‌الاسلام کریمی در پایان گفت:سالهای گذشته امکان مدیریت جمعی وبلاگ وجود داشت، اما در قوانین امسال هر وبلاگ باید بوسیله یک مدیر اداره شود و داوری نسبی به سال گذشته نظم خاصی دارا بود و همچنین شرکت‌کنندگان این مسابقات نسبت به سال گذشته رشد 15 درصدی داشتند.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.