پس از 37 سال رسانه ملی اقدام به پخش مسابقات بوکس از تلویزیون خواهد کرد این ادعایی است که این روز ها در فضای مجازی و برخی رسانه ها از سوی اهالی بوکس مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبر پخش تلویزیونی لیگ بوکس را می‌توان به عنوان تحقق یک رویا در این رشته المپیکی قلمداد کرد ادعایی که این روزها بیشتر از همه مدعیان این خبر یعنی مسئولان بوکس را خوشحال کرده است.
 
پخش نشدن مسابقات بوکس از تلویزیون سال‌های گذشته باعث شد برخی‌ پخش نشدن تصویر مسابقات را باعث بی رغبتی حامیان مالی در بوکس و تعطیلی لیگ برتر معرفی کنند.  
 
اکنون با روی کار آمدن رئیس جدید سازمان لیگ بوکس عنوان کرده مسابقات لیگ بوکس در رسانه ملی پخش زنده خواهد شد.

احسان روزبهانی دارنده نخستین سهمیه ورزشکاران ایران در المپیک 2016 برزیل خوشحالی خود را از پخش تلویزیونی و برگزاری لیگ این گونه بیان کرد: امیدوارم لیگ بوکس 21 آبان آغاز شود، چرا که این موضوع اتفاق بزرگی برای این رشته است اگر مسابقات از رسانه ملی پخش شود حامیان مالی هم از لیگ استقبال می‌کنند، بسیار خوشحالم که لیگ شور و حال پیدا می‌کند.
 
عیسی گل محمدی
، مربی جوانان بوکس هم گفته است اگر اتفاقی که استارت آن زده شده است به سرانجام برسد شاهد روزهای خوبی برای بوکس ایران خواهیم بود.

این ادعا در حالی است که هنوز مذاکره ای برای پخش مسابقات بوکس انجام نشده است و دست اندرکاران رسانه ملی در این باره اظهار بی اطلاعی کردند و البته خانواده بوکس هنوز هم در این باره مصر هستند که با شبکه ورزش به توافق رسیدند.

احسان شیعه مدیر کانال ورزش نیز در این باره اظهار داشت: هیچ گونه مذاکراتی مبنی بر پخش مسابقات بوکس از سیما و البته کانال ورزش نداشته‌ایم و این موضوع حتی در حد مذاکرات اولیه هم صحت ندارد.

 وی تاکید کرد: چندی قبل این شایعه از روی برخی‌ها عنوان شده بود که رئیس فدراسیون بوکس نیز تصمیم به تکذیب این خبر گرفت و این خبر از پایه و اساس کذب است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۵:۰۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
ورزش بوکس پایین ترین آسیب ها نسبت به ورزشهای دیگر رادارد.در یک بازی فوتبال که رشته اول ماست دنده میشکنه بینی خورد میشه صورت زخمی پا شکستن و ...تماتم رشته ها آسیب دارن نمیدونم چرا فقط به بوکس گیر میدن
Iran (Islamic Republic of)
ودا
۱۹:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
نصف هیجان ورزشی به همین مبارزات بوکسه که متاسفانه ایران زیاد پخش نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
نوکر امام زمان
۱۸:۴۶ ۱۸ تير ۱۳۹۸
خلاصه ورزش بوکس است...
بوکس بهترین ورزش رزمی تاریخ است
Iran (Islamic Republic of)
میعاد
۱۸:۲۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۸
بوکس حاوی صحنه های دلخراشیه و یک ورزش غیر قانونی و پراسیبه.
Iran (Islamic Republic of)
تبریز
۱۸:۴۶ ۱۸ تير ۱۳۹۸
اتفاقا بوکس اصلا خشن نیست و یک ورزش شیک و زیباست و سرشار از جوانمردی در رینگ
Iran (Islamic Republic of)
هوتن
۱۹:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
بوکس یکی از بهترین و پرطرفدار ترین ورزشهای دنیاست و ورزش اول و ملی اکثر کشورهاست
آخرین اخبار