درحالی که خبرهایی در خصوص کنار گذشته شدن بوکسور سنگین وزن ایرانی از لیگ حرفه‌ای شنیده می‌شد دبیر فدراسیون این خبرها را شایعه‌ای بیش ندانست.

علی دانشمند‌فرد در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در پاسخ به این که آیا نام جاسم دلاوری از مسابقات لیگ APB  خط خورده است یا خیر گفت:متاسفانه جوسازی‌هایی در خصوص ماجرای اعزام جاسم دلاوری بوکسور سنگین وزن ما به APB صورت گرفت که هیچ کدام صحیح نیست، مشکل صادر نشدن ویزای دلاوری به م کاری فدراسیون ایران ارتباطی ندارد.
 
وی خاطر نشان کرد: از آنجا که مراکش در ایران سفارتخانه نداشت و ما فرصت این را نداشتیم تا از طریق کشور ثالثی برای گرفتن روادید اقدام کنیم به همین  دلیل مستقیم به مراکشی‌ها در خواست خود را مطرح کردیم، اما آنها با ارسال پست الکترونیکی اعلام کردند که اشتباه از خودشان بوده و در بخشی از متن این نامه آمده است: متاسفیم که باعث نگرانی شما شده‌ایم، از آنجا که فرآیند تهیه ویزا طول می‌کشد و فرصت کافی نداریم دلاوری نمی‌تواند دوم مرداد به مسابقه برسد، لطفأ منتظر بمانید.
 
دبیر فدراسیون بوکس در توضیح این مطلب گفت: اولین مسابقه دلاوری مقابل حریف صربستانی است و رقیب وی با شخص دیگری مبارزه نخواهد کرد. مسابقه این دو به تعویق افتاد و نفر دیگری از طرف فدراسیون جهانی معرفی نشده است.
 
پیش از این در برخی رسانه‌ها شایع شده بود که فدراسیون جهانی بوکس دلاوری را کنار گذاشته و به جای وی فرد دیگری را وارد مسابقات کرده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار