فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب از دستگيری قاتل فراری بعد از گذشت 4 سال توسط پليس آگاهی اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ قزلباش در تشريح اين خبر گفت : پيرامون قتل مسلحانه فردي كه در يك اقدام تلافي جويانه به وقوع پيوسته بود ، موضوع به دليل اهميت به صورت ويژه در دستور كار كارآگاهان جنايي پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

اين مقام ارشد انتظامي افزود : باوجود شناسايي هويت قاتل ، تلاش ماموران جهت پيدا کردن سرنخ هايي از محل اختفاي وي با بکارگيري شگردهاي خاص پليسي وکارهاي اطلاعاتي آغازولي به دليل اينکه قاتل ردپايي از خود به جاي نگذاشته بود، بي نتيجه ماند.

وي خاطر نشان کرد : با کشف سرنخ هايي از رد پاي قاتل فراري در يكي از استان هاي همجوار موضوع مجددا در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت و محل اختفاء قاتل فراري در يکي از مناطق مسکوني شناسايي شد.

سرهنگ قزلباش بيان داشت : پس از وصول نيابت قضايي و با مساعدت پليس آگاهي استان تيمي مجهز جهت دستگيري وي به استان مد نظر عزيمت و پس از يك هفته انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي شبانه روزي و تمام وقت ، سرانجام قاتل فراري پس از چهار سال زندگي مخفيانه در دام قانون گرفتار شد.

اين مقام مسئول افزود : در بازجويي هاي فني و پليسي از متهم ، وي انگيزه خود از قتل را تلافي و انتقام از قتلي كه توسط يكي از نزديكان مقتول به وقوع پيوسته بود ابراز داشت و به بزه انتسابي اقرار کرد.

ويیادآور شد : متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي معرفي و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.