جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی، ۲۱ فقره انواع سرقت در قزوین کشف شد.

به گزارش گروه استان‌ها باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ امیری با بیان اینکه مأموران نیروی انتظامی کلانتری 14 مینودر قزوین یک سارق را دستگیر کردند، تصریح کرد: این مأموران براساس بازجویی تخصصی از این سارق موفق به کشف چهار فقره سرقت لوازم و وسایل  داخلی خودرو شدند.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین افزود: این مأموران در بازجویی از یک سارق دیگر نیز پنج فقره سرقت از وسایل داخل خودرو کشف کرده و تحویل مراجع قانونی دادند.

وی با اشاره به اینکه مأموران نیروی انتظامی کلانتری 12 باهنر قزوین نیز یک سارق را دستگیر کردند، بیان کرد: این مأموران از این سارق پنج فقره وسایل داخل خودرو سرقتی کشف کردند.

امیری با بیان اینکه با پیگیری‌های مأموران کلانتری 12 بازار قزوین شش فقره سرقت دیگر نیز در قزوین کشف شده است، گفت: شش فقره سرقت از اماکن خصوصی توسط این مأموران کشف شد.

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان قزوین اظهار کرد: شهروندان باید در صورت مشاهده  هرگونه موارد مشکوک به سرعت موضوع را به مرکزهای فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

وی در رابطه با واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در لاین جنوبی اتوبان زنجان-قزوین ابراز کرد: این حادثه  بر اثر بی‌احتیاطی این راننده بوده و منجر به مرگ راننده خودروی پژو شد.

امیری با تأکید بر اینکه این حادثه یک قربانی دیگر نیز برجای گذاشت، تصریح کرد: یک نفر سرنشین 30 ساله به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد و یک نفر از دیگر سرنشینان این خودرو مصدوم شده و به بیمارستان منتقل شد.


انتهای پیام/ی


برچسب ها: سرقت ، قزوین ، کشف ، دستگیری ، ماموران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.