امیر دژاکام:

تخلفی ساده، روان و به دور از تنفر!

نمایش «تخلف میزانسنیک سهراب» به نویسندگی و کارگردانی حمید دهقانی در اجرای روز هشتم میزبان استاد امیر دژاکام بود.

به گزارشحوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی، نمایش «تخلف میزانسنیک سهراب» به نویسندگی و کارگردانی حمید دهقانی در اجرای روز هشتم میزبان استاد امیر دژاکام بود.

وی دررابطه بااین نمایش گفت: "نمایش به سادگی قصه‌ی خود را تعریف کرد، قابل فهم بود و ناگفته پیداست که اعضای گروهش بسیارهمدلانه تلاش کرده بودند. من تا پایان اجرا هیچ‌گونه رفتار نامعقول و خطای زیبایی شناسانه در کار ندیدم."

وی افزود: دراین دوره‌ای که متاسفانه تنفر در تئاتر نهادینه شده است، دارای سازمان، سرلشگر و اتاق جنگ است، این اثر نشانه‌ای از تنفر در خود نداشت، نه درشیوه‌ی اجرا و نه دربین اعضای گروه اجراکننده، این خود اتفاق بسیارارزشمندی است و نشان گر استعداد و عشق موجود در دل کارگردان و تمام عوامل اجرا است.

این نمایش قصه‌ی جوانی به نام سهراب پاکزاد است با آرمان‌هایی برای خود و جهان امروز. آرزوهایی که تمام وجود او را در سیطره ی خود درآورده است. 

شهروز دل افکار، حسین امیدی، حسام محمودی، فرزانه سهیلی، فرانک کلانتر، داراب داداش زاده، سیما بابایی بازیگران این نمایش هستند.

مجید عبدی (دستیار کارگردان)، الهه برادران (منشی صحنه)، محمد لسانی، معین طاهری (مدیر صحنه) امین خطیبی (مجری طرح)، الهه حاجی‌زاده (مشاوره رسانه ) عوامل اجرایی این نمایش هستند.

لازم به ذکر است؛ این نمایش از ۲۱ تیرماه تا ۹ مرداد درخانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت خرید بلیت این نمایش می‌توانند به سایت http://www.gisheh.net  و http://www.tiwall.com/theater/takhalof مراجعه نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار