نمایش«تخلف میزانسنیک سهراب» به نويسندگی و کارگردانی حمید دهقانی که قرار است از 21 تیرماه در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رود آخرین تمرینهای خود را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی، نمایش«تخلف میزانسنیک سهراب» به نويسندگی و کارگردانی حمید دهقانی که قرار است از 21 تیرماه در تماشاخانه انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه رود آخرین تمرینهای خود را پشت سر می‌گذارد.

این نمایش داستان سهراب پاكزاد است که آرزوهاي بزرگي در سر داردو هميشه به آنها فكر مي‌كند. اما كنترل زندگي و فكرش از دست او خارج مي‌شود.

حمید دهقانی کارگردان این نمایش در رابطه با سبک  تمرین این نمایش گفت:"این نمایش در رابطه با تحلیل ریشه‌های خشونت با دیدگاهی متفاوت درجامعه است. این نمایش دارای متنی واحد است اما برای اجرای این متن بازیگران این نمایش به صورت کارگاهی تمرین کردند .ما سعی کردیم برای تمرین این نمایش از چهارچوب‌های رایج تئاتری فاصله بگیریم تا بتوانیم معنای خشونت را به درستی نشان دهیم به همین دلیل به دل جامعه رفتیم و مکان تمرین ما در سطح شهر بود ما حتی در پارک کودکان هم تمرین کردیم."

شهروز دل‌افكار، حسين اميدي، حسام محمودي، فرزانه سهيلي، فرانك كلانتر، داراب داداش‌زاده، سيما بابايي بازيگران این نمایش هستند.
 
مجيد عبدي (دستيار كارگردان)، الهه برادران (منشي صحنه)، محمد لساني، معين طاهري(مدير صحنه)
امين خطيبي (مجري طرح)، الهه حاجي‌زاده(مشاوره رسانه ) عوامل اجرایی این نمایش هستند.

لازم به ذکر است این نمایش از  ۲۱ تیرماه تا ۹ مرداد درخانه هنرمندان به روی صحنه می‌رود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.