ادامه‌ی طرح افطار تا سحر منوط به تایید وزارت ارشاد و رایزنی با نیروهای‌انتظامی است تا پایان شهریور‌ماه در سینماها ادامه داشته باشد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آمار غیرواقعی فروش فیلم‌های سینمایی گفت: بخشی از آمار فروش‌هایی که در مطبوعات از سوی تهیه‌کنندگان و دفاتر پخش اعلام می‌شود آمار درست و واقعی نیست.

وی در خصوص دلایل اعلام آمار غیرواقعی از فروش فیلم‌های عنوان کرد: دفاتر پخش به‌دلیل یک نوع تبلیغ برابر جذب مخاطب و همچنین کسب بازار خوب هنگام عرضه محصولشان در مقطع ویدوئی سعی می‌کنند فروش‌های کاذبی را اعلام کنند.

فرجی ادامه داد: طی چندین جلسه در شورای صنفی نمایش، قرار بر این شد بحث فروش فیلم‌ها از طریق خود شورا اعلام شود، با هماهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سینما‌شهر مقدمات اجرای این طرح فراهم خواهد شد و انشاالله در آینده نزدیک فروش گیشه‌های سینما از طریق شورای صنفی نمایش به مخاطبان اعلام می‌شود.

وی اظهار داشت: در حال حاضر حدود 95 درصد از سینماهای سراسر کشور مجهز به فروش مکانیزه هستند و مردم عادی هم می‌توانند با ورود به سایت سینما تیکت آمار فروش دقیق را مشاهده کنند ولی انشاالله با انجام این طرح از سوی شورای صنفی نمایش مشکل اعلام فروش کاذب مرتفع خواهد شد.

فرجی در خصوص طرح افطار تا سحر در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: این طرح با حمایت خوب سازمان صدا‌و‌سیما طرح فوق‌العاده‌ای بود و مخاطبان از آن استقبال کردند به همین منظور برای ادامه‌ی این طرح پیشنهاد به وزارت ارشاد و مدیر کل سینمای حرفه‌ای دادیم قرار شد با رایزنی نیروهای انتظامی تا پایان شهریور‌ماه با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین استقبال خوب از این طرح بتوانیم این طرح را تا پایان شهریور‌ماه در سینماها داشته باشیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.