دومنیکالی ادامه داد:هدف تیم این بود که او بعد از ماروشا در تیم دیگری حضور داشته باشد تا تجربهاش بیشتر شود. بعد قرار بود با جهشی بزرگ در فراری رانندگی کند. این چیزی بود که سالها قبل برای آن برنامهریزی کرده بودیم. اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد.
وی تاکید کرد:اطمینان داشتیم آینده درخشانی در انتظار او است. باید سرنوشت دیگری برایش رقم میخورد.
رابطه ژول بیانشی با فراری در حقیقت در سال ۲۰۰۹ شروع شد. در نتیجه تصادف فلیپه ماسا و نبود او در تیم، نام او برای جانشینی ماسا کاندید شده بودند.
ژول گرچه نتوانست به جای ماسا در تیم فراری حضور داشته باشد، اما در همان فصل شانس این را داشت تا بتواند در تستهای رانندگان جوان با اتومبیل این تیم رانندگی کند. عملکرد خوب بیانشی باعث شد فراری به فکر تأسیس آکادمی رانندگی باشد و ژول در نهایت اولین راننده این آکادمی شد.
او در ۲۰۱۱ به جای لوکا بادوئر، جیانکارلو فیسیکلا و مارک ژن، به عنوان راننده سوم و ذخیره توانست در تیم فراری حضور داشته باشد. او در همان فصل هم در تستهای رانندگان جوان رانندگی کرده بود.
بیانشی با حمایت فراری در تیم ماروشا حضور یافت که بتواند تجربه بیشتری کسب کند. اگر همه چیز خوب پیش میرفت، احتمال داشت راننده جانشین کیمی رایکونن او باشد.