اردوی مکالمه زبان عربی حوزه علمیه استان قم از امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: صبح امروز با حضور جمعی از طلاب و با حضورآیت الله حسینی بوشهری مراسم افتتاحیه اردوی مکالمه زبان عربی حوزه علمیه استان قم در مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) برگزار شد.

احمد فرخ‌فال مدیر حوزه علمیه استان قم در این مراسم اظهار داشت: آشنایی طلاب با زبان‌های مختلف می‌تواند در گسترش آموزه‌های اسلامی موثر باشد.

وی در خصوص اردوی مکالمه زبان عربی حوزه علمیه قم گفت : طلاب در این دوره با 400 ساعت آموزش نسبت به مکالمه عربی آشنایی مناسبی پیدا می‌ کنند.

فرخ فال با بیان اینکه این دوره آموزشی در قالب اردو در بقیه استان‌های کشور هم در حال برگزاری است گفت: امیدواریم در پایان این دوره‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و اقدامات مناسب بتوانیم در راستای حفظ و تقویت این آموزه‌ها با طلبه ها همراه باشیم.

در این مراسم آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور اظهار داشت :عالمان جانشینان پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) هستند و طلاب باید به زبان‌های مختلف تسلط داشته باشند تا بتوانند علوم اسلامی را به مردم کشورهای مختلف ارائه دهند.

 وی با بیان اینکه اکنون دشمنان با یادگیری زبان فارسی قصد دارند در میان زائران ایرانی کشورهای عربی و کشور عربستان شبهه افکنی کنند تصریح کرد : طلاب باید با استفاده از تبیلغات گسترده ای که در کشورهای متفاوت وجود دارد و با استفاده از فضای مجازی و تسلط و فراگیری زبان های متفاوت آموزه های اسلامی را به زبان های مختلف تبلیغ کنند و مانع از فعالیت دشمنان شوند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.