رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: 4 دستگاه تریلر که بار قاچاق 15 میلیاردی ریالی را حمل می کردند پیش از ظهر امروز در استان قم توقیف شدند.

، سرهنگ مهدی قدمی ظهر امروز از توقیف 4 دستگاه تريلر و کشف کالاي قاچاق به ارزش 15 ميليارد ريال خبر داد و گفت: تعدادی از قاچاقچیان ظهر امروز قصد داشتند که مقدار قابل توجهی از کالای قاچاق از سمت جنوب کشور به مرکز را عبور دهند که با برخورد نیرو های انتظامی استان مواجه شده و ضمن دستگیری بار آنها نیز توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: نیروهای انتظامی استان قم که محور های مواصلاتی به این استان را به صورت نامحسوس کنترل می کردند با رانندگان 4 تریلر مواجه شدند که دارای مدارک جعلی و سو پیشینه بودند و سریعا با متخلفان برخورد لازم را انجام دادند.

قدمی با اشاره به ارزش این بار اظهار داشت: به صورت تقریبی ارزش کالاهای کشف شده از این 4 تریلر 15 میلیارد ریال می باشد که بلافاصله توسط نیروهای پلیس ضبط و توقیف شد تا مورد بازرسی دقیق دستگاه های قضایی قرار گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاق کالا و ارز جز وظایف اصلی پلیس انتظامی محسوب میشود و به علت تاثیر آن بر اقتصاد و رکود بازار از اهمیت زیادی برخوردار است، ماموران پلیس با قاچاقچیان برخورد قاطع و جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/ گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.