رضائیان: حضور در پرسپولیس افتخار بزرگی است/ 3 امتیاز از پدیده می‌گیریم

بازیکن تازه وارد پرسپولیس گفت: باید از همان ابتدای لیگ به فکر قهرمانی باشیم، چراکه هواداران دیگر فقط موفقیت از ما می‌خواهند.

رامین رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تیم امید ترینیداد و توباگو در اردوی ترکیه، گفت:در هوای گرم ترکیه بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول تحت تاثیر گرما بودیم اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و بازی را به سود خودمان تمام کردیم.  

این بازیکن ، در پاسخ به این‌که با جو حاکم بر پرسپولیس چه طور کنار آمده است  گفت: این مسئله باعث افتخار من است. همین که من بازیکن پرسپولیس هستم این موضوع برایم افتخار بزرگی است. افتخار می کنم که با پیراهن این تیم بازی می کنم.

وی درباره شرایط اردوی ترکیه، گفت: از لحاظ امکانات، شرایط آب و هوا و تمرینی در لیگ برتر به ما خیلی کمک خواهد کرد. امیدوارم با همین روند کارمان را تمام کنیم. وی  در پاسخ به این سوال که این تیم در بازی اول لیگ به مصاف پدیده می‌رود و آیا می‌تواند با برد بازی را پشت سر بگذارد، توضیح داد: در فصل بدنسازی هستیم و در 2-3 هفته اول کمی سنگین خواهیم بود باید از همان ابتدا به کورس برویم، امیدوارم در بازی اول که در ورزشگاه آزادی است 3 امتیاز بگیریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
sasan
۱۶:۳۱ ۲۹ تير ۱۳۹۴
رامین خیلی عالیه
آخرین اخبار