بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که در اردوی ترکیه حضور دارند برای استراحت به آنکارا رفتند و فردا برابر آلتین نصری ترکمنستان به میدان می‌روند.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، شاگردان برانکو  ساعت 10 صبح امروز به وقت محلی، قزلچه حمام را به مقصد آنکارا ترک کردند تا با مجوز سرمربی پرسپولیس به گشت و گذار در این شهر بپردازند. برانکو با توجه به فشار چند روز اخیر در تمرینات این تصمیم را گرفت . تمرین امروز پرسپولیس در ترکیه تعطیل است و بازیکنان از فردا تمرینات‌شان را ادامه خواهند داد.   

آلتین نصرى حریف فردای پرسپولیس
در حالى که پیش از این قرار بود سومین بازى تدارکاتی شاگردان برانکو  فردا  برگزار شود مسئولان حریف ترکمنستانى سرخ‌پوشان تلاش کردند تا این بازى به روز چهارشتبه موکول کنند. در همین خصوص مسئولان تیم آلتین نصرى ترکمنستان که امروز به منطقه گیزیلچه حمام رسیدند از مسئولان پرسپولیس خواستند تا بازى به جاى سه شنبه روز چهارشنبه برگزار شود. این در حالى است که برانکو اعلام کرد روى زمان بازى برنامه ریزى کرده و حاضر به عوض شدن زمان بازى نیست. با این حساب دیدار پرسپولیس و التین نصرى ترکمنستان طبق قرار قبلى روز سه‌‍شنبه برگزار خواهد شد. التین نصری از تیم های قدرتمند لیگ ترکمنستان است و برانکو اصرار به برگزاری دیدار برابر این تیم را داشت .این مسابقه چهارمین دیدار تدارکاتی پرسپولیس در اردوی ترکیه است . 
تیم آلتین نصری ترکمنستان حریف دوستانه پرسپولیس، صبح دوشنبه به شهر گیزیلچه حمام ترکیه رسید و در هتل پاتالیا، محل استقرار سرخپوشان مستقر شد. این تیم ترکمنستانی قرار است یک بازی دوستانه با پرسپولیس انجام دهد.  آلتین نصیر فصل گذشته قهرمان لیگ برتر ترکمنستان شد و در حال حاضر هم صدرنشین لیگ این کشور است. آنها از هشت ملی‌پوش و یک دروازه‌بان ایرانی در تیم خود بهره می‌برند. هنوز ساعت دیدار پرسپولیس و تیم آلتین نصیر ترکمنستان مشخص نشده و قرار است مربیان دو تیم بعد از صحبت با یکدیگر، ساعت دقیق بازی مذکور را مشخص کنند. البته این دیدار دوستانه پرسپولیس در اردوی ترکیه که این بار مقابل تیم ترکمنستانی است،سه‌شنبه این هفته برگزار شود. 


پرسپولیسی ها پنج‌شنبه در تهران
بازیکنان پرسپولیس که برای برگزاری اردوی تمرینی و برگزاری چند دیدار دوستانه به ترکیه رفته اند عصر روز پنج‌شنبه به تهران بر می‌گردند و بعد از چند روز دوری از تهران جمعه را به استراحت خواهند پرداخت و تمرینات خود را از شنبه در تهران ادامه خواهند داد تا مهیای لیگ پانزدهم شوند . البته سرخپوشان چند دیدار دوستانه هم در تهران بر گزار خواهند کرد.  
 
امیدواری رضائیان  
بازیکن تازه وارد  پرسپولیس گفت: باید از همان ابتدای لیگ به فکر قهرمانی باشیم  باشیم چراکه هواداران دیگر فقط موفقیت از ما می‌خواهند.

رامین رضاییان  در مورد پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تیم ملی امید ترینیداد و توباگو در اردوی ترکیه، گفت:  در هوای گرم ترکیه بازی خوبی انجام دادیم. در نیمه اول تحت تاثیر گرما بودیم اما در نیمه دوم خوب بازی کردیم و بازی را بردیم.

این بازیکن ، درباره اینکه با جو حاکم بر پرسپولیس چطور کنار آمده  گفت: این مسئله باعث افتخار من است. همین که من بازیکن پرسپولیس هستم این موضوع برایم افتخار بزرگی است. و افتخار می کنم که با پیراهن این تیم بازی می کنم . وی درباره شرایط اردوی ترکیه، گفت: از لحاظ امکانات، شرایط آب و هوا و تمرینی در لیگ برتر به ما خیلی کمک خواهد کرد. امیدوارم با همین روند کارمان را تمام کنیم.

وی  در پاسخ به این سوال که این تیم در بازی اول لیگ به مصاف پدیده می‌رود و آیا می‌تواند با برد بازی را پشت سر بگذارد، گفت: در فصل بدنسازی هستیم و در 2-3 هفته اول کمی سنگین خواهیم بود باید از همان ابتدا به کورس برویم، امیدوارم از بازی اول که در ورزشگاه آزادی است 3 امتیاز را بگیریم.یس در فضایی بی‌حاشیه پیگیری می‌شود

چهره متفاوت پرسپولیس
کمال کامیابی نیا  در مورد پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل تیم ملی امید ترینیداد و توباگو در اردوی ترکیه، گفت: اردوی خیلی خوبی در ترکیه داریم. آب و هوای خوبی در ترکیه هست و در این اردو بدون حاشیه تمرینات را دنبال می‌کنیم.  

وی افزود: در بازی دوستانه اول کار سختی مقابل حریف داشتیم و تلاش کردیم نبازیم حریف هم تیم امید ترینیداد و توباگو بود و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. این مدافع  درباره اینکه پرسپولیس به چه میزان از آمادگی دست یافته است، توضیح داد: 10 روز دیگر لیگ آغاز می‌شود، تیم آماده است و از لحاظ بدنی هم شرایط خوبی داریم.
 
وی با بیان اینکه پرسپولیس مقابل تیم امید ترینیداد و توباگو بازی تک ضربی انجام داد، گفت: تمرین می‌کنیم که در مسابقات مان بازی تک ضربی انجام دهیم البته حریف ما چندان قوی نبود اما باید تلاش کنیم که در تمامی مسابقات این عملکرد را داشته باشیم.
 
این مدافع درباره میزان آمادگی خودش گفت: به طور صد درصد به آمادگی نرسیدم  و با این که از روز اول در تمرینات نبودم بدنم شرایط خوبی دارد و انتظار شروع لیگ را می کشیم تا با قدرت سه امتیازات بازی ها را کسب کنیم.   و امسال  چهره متفاوتی از پرسپولیس را نشان خواهیم داد

پتانسیل قهرمانی سرخپوشان
 هادی نوروزی ، درباره تمرینات پر سپولیس در اردوی ترکیه، اظها ر کرد: تمرینات پر فشاری را ظهر و بعد از ظهر انجام می دهیم و در حال حاضر از نظر بدنی در شرایط خوبی هستیم و روز به روز نیز بهتر می شویم. دو بازی دوستانه هم تا به حال انجام داده ایم که عملکرد خوبی در آن بازی ها داشته ایم. در کل فکر می کنم که این موضوع کمک زیادی به میزان آمادگی ما خواهد کرد.
 
وی درباره امکانات کمپ تمرینی که در آن مستقر شده اند گفت: این کمپ تمرینی که در آن مستقر شده ایم از نظر امکانات شرایط خوبی دارد. هم از نظر زمین های تمرین و همین طور امکانات هتل کاملا عالی است. ما در این اردو خوب تغذیه می کنیم و به موقع نیز استراحت می کنیم و به همین خاطر تمرینات با نشاطی را انجام می دهیم. امیدوارم پس از پایان این اردو بتوانیم لیگ را به خوبی آغاز کنیم و نتایج خوبی را بگیریم.
 
نوروزی در ادامه درباره عملکرد بازیکنان جدید تیم پر سپولیس اظهار کرد: بازیکنان خوبی به تیم ما اضافه شده اند که از پتانسیل خوبی برخوردارند. آنها با انگیزه در تمرینات شرکت و سعی می کنند دستورات مربی را به صورت کامل انجام بدهند. مطمئنا با حضور این بازیکنان تیم ما کامل تر شده و می توانیم امیدوار باشیم که با تلاش بازیکنان نتایج خوبی را کسب کنیم. به اعتقاد من پرسپولیس این فصل پتانسیل بالایی برای کسب عنوان قهرمانی دارد.
 
بازیکن تیم پر سپولیس درباره این که گفته می شود در این فصل به عنوان کاپیتان اول قرار است در زمین حضور داشته باشد، اظها ر کرد: خوشحالم که پس از سال ها به عنوان کاپیتان اول پر سپولیس انتخاب شدم. کاپیتانی برای پر سپولیس یک افتخار است. البته می دانم که مسئولیت بزرگی بر روی دوش های من قرار گرفته است، اما با تمام وجود تلاش می کنم که از عهده این مسئولیت بر بیایم. البته نباید فراموش کنیم که در پر سپولیس بازیکنان بزرگ زیادی هستند که می توانند کاپیتان این تیم باشند. هر یک از آنها لیاقت این را دارند که بازوبند کاپیتان را ببندند.
 
نوروزی در پایان در پاسخ به این سوال که آینده پر سپولیس را در لیگ چطور می بینید؟ توضیح داد: ما با هدف قهرمانی تمرین می‌کنیم و فقط به این فکر می کنیم که بعد از سال ها باعث خوشحالی هو اداران شویم. مطمئن باشید که ما لیگ را با قدرت آغاز می کنیم تا ان شا ء الله در انتهای فصل به قهرمانی برسیم.
 
میزان آمادگی پرسپولیسی‌ها  
سرپرست پرسپولیس  در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس در اردوی این کشور گفت: خدا را شکر همه چیز خوب بود، به خصوص اینکه تمرینات عالی دنبال شد. در مجموع فکر می کنم با اضافه شدن یکی دو بازیکن دیگر که قرار است به زودی جذب تیم شوند، ترکیب پرسپولیس برای فصل جدید تکمیل می شود و مشکل خاصی از این لحاظ وجود نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که شرایط امسال سرخ پوشان در مقایسه با سال های قبل چگونه است، گفت: امسال سر موقع کار را آغاز کردیم، البته هنگام آغاز تمرینات، بازیکنان کمتری در تمرین حضور داشتند اما در تمرینات بعدی بازیکنان بیشتری به مرور به اردوها و تمرینات اضافه شدند و در مجموع اینکه فکر می کنم از سال های پیش موقعیت بهتری داریم.
 
خوردبین در خصوص اینکه آیا پرسپولیس برای هفته اول لیگ برتر مقابل پدیده به شرایط 100 درصد آمادگی خواهد رسید، گفت: به امید خدا در حال حاضر حدود 60-70 درصد آمادگی داریم و مربیان تا آغاز لیگ برتر این فرصت را دارند تا بازیکنان را به آمادگی کامل برسانند.
 
سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دیدار با حریف ترکمنستانی چه زمانی برگزار می شود؟ توضیح داد: آن‌ها از ما تقاضا کردند این دیدار روز چهارشنبه برگزار شود، چراکه این تیم صبح دیروز به ترکیه رسیده و به همین دلیل اعلام کردند که خسته هستند و شرایط برگزاری مسابقه را ندارند اما برانکو در واکنش گفته است که طبق برنامه قبلی این دیدار باید برگزار شود که قرار شد تیم ترکمنستانی در این مورد هرچه سریع تر به ما خبر بدهد.

انتخاب فوق‌العاده ماریچ
مدافع کروات برانکو که این فشل در فصل نقل و انتقالات به سید جلال حسینی ترجیح داده شد در رابطع با شرایط تمرینی پرسپولیس گفت : مشکلاتی در ناحیه پا داشتم الان رفع شده و هر روز بهتر می شوم. زمانی که مصدوم بودم تا جایی که امکان داشت تمرین کردم و در حال حاضر وضعیت بهتری دارم.

وی در پاسخ به این سوال که در مدتی که با تیم کار کردید شرایط را چطور دیدید، اظهار کرد: با کیفیت کار می کنیم، بازیکنان زحمت می کشند و از اینکه می بینم بازیکنان 100 درصد توانشان را برای تمرین می گذارند لذت می برم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قبل از حضورتان در این تیم چقدر از سرخ پوشان شناخت داشتید، عنوان کرد: مطالبی خوانده بودم، می دانستم پرسپولیس بیشترین هواداران را دارد. از هموطن هایم که در ایران بازی کرده بودند نیز اطلاعاتی گرفتم و تا اینجا هم برایم خوب بوده است.

ماریچ در مورد شرایط اردویی هم ااظهار  کرد: مهمتر از همه این است که همه در سلامت به سر می برند و با تمام توان کار می کنند. تمرینات بدنسازی همیشه سخت ترین کار آماده سازی قبل از شروع فصل است. امیدوارم همه آن طور که باید کار کنند چرا که تاثیر کار امروز در آینده مشخص می شود.
 
وی همچنین در پاسخ به این سوال که فکر می کنید مهره موثری برای پرسپولیس باشید؟ گفت: قطعا. من به همین خاطر آمدم تا به تیم کمک کنم. تیم خوبی داریم و بازیکنان با آغوش گرم مرا پذیرفتند و الان وظیفه من این است تمام توانم را برای جبران محبت آنها بگذارم. و اعتقاد دارم انتخاب پرسپولیس انتخاب فوق العاده ای بود و به طور حتم پشیمان نخواهم شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار