مرد جوان زمانیکه دید همسرش حاضر نیست در اطراف تهران زندگی کند، راهی دادگاه خانواده شد و درخواست طلاق داد.

از غر زدن‌های همسرم به خاطر زندگی در اطراف تهران خسته شدم
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، چندی پیش مرد جوانی به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

وی در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی من به خاطر کارم مجبور بودم از همان روز اولی که ازدواج کردم به اطراف تهران بیایم و زندگی کنم. من همان زمان خانه ای در دماوند خریدم و بعد از عروسی به همراه همسرم در آن خانه زندگیمان را آغاز کردیم. همسرم از همان ابتدا هیچ مشکلی با محل زندگیمان نداشت. برای همین من هم سعی کردم حالا که او از تهران و محل زندگی اش کمی دور شده، بهترین زندگی را برایم فراهم کنم. خانه ای شیک خریدم و وسایل گرانقیمت در آنجا چیدم. حتی اجازه ندادم که همسرم جهیزیه زیادی بخرد و گفتم خودم برای خانه وسایل شیک و مجلسی می خرم. خلاصه چیزی کم نگذاشتم تا همسرم اذیت نشود. حتی یک ماشین هم برایش خریدم تا هروقت دوست داشت به تهران برود و خانواده و دوستانش را ببیند.

این مرد ادامه داد: اما حالا که یکسال از زندگی مشترکمان گذشته همسرم مرتب غر می زند و می گوید نمی تواند در این محله زندگی کند و از تهران دور باشد. او روز به روز رفتارش بدتر می شود و هر لحظه در حال غر زدن به جانم است. واقعا مرا خسته کرده و هرچه هم با او صحبت می کنم، کوتاه نمی آید. اصلا حاضر نیست مرا درک کند. جالب اینجاست که او از همان اول می دانست باید چند سالی را در آن خانه بماند ولی باز هم زندگی را برای هردویمان جهنم کرده است. تا جاییکه چند روز پیش از خانه قهر کرد و به تهران آمد. من هم دیگر حاضر نیستم با او زندگی کنم و تصمیم گرفتم درخواست طلاق بدهم.

بعد از صحبت های این مرد قاضی همسر او را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت هایش را بشنود و بعد از آن در خصوص این پرونده تصمیم گیری کند.



انتهای پیام/
برچسب ها: طلاق ، دادگاه ، خانواده ، قاضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۲۵ ۲۹ تير ۱۳۹۴
می گویند بزرگترین ثواب این است که بتوانی باعث ازدواج دو نفر بشی .ومی گویند بزرگترین گناه این است که باعث جدایی 2 نفر بشی جناب کاکا وند وجناب ناشناس وجناب پارسافر شما روانشناس هستین که راه کار نشون می دین شاید با را هکار دیگری بتوان مشکل را حل کرد شاید مرد توانایی داشته باشه بره تهران وشاید زن توانایی داشته باشه تحمل کنه البته یک مسئله دیگه هم هست اگر مرد راست بگوید, بعضی اوقات می بینی زیر سر مرد بلند شده وهوس یک زن دیگه را کرده اونوقت دنبال بهانه می گرده که از زن اول چگونه خلاص بشه.
Iran (Islamic Republic of)
پارسافر
۱۵:۲۲ ۲۸ تير ۱۳۹۴
زنی که عشق تهران را به عشق کانون گرم خانواده ترجیح بده لیاقت شراکت در زندگی نداره.سه طلاقه اش کن بره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۶ ۲۸ تير ۱۳۹۴
طلاقش بده
Iran (Islamic Republic of)
شاهین کاکاوند
۰۸:۳۸ ۲۸ تير ۱۳۹۴
اگر بچه نداری ایکی ثانیه طلاقش بده و دیگه هم ازدواج نکن
آخرین اخبار