امام جمعه موقت ساری گفت: مذاکرات ایران با 1+5 نشان داد که تحریم نظامی دشمن نیز به یک حربه زنگ‌زده تبدیل و ثابت شد که با زور و تهدید نمی‌توان با ایران مواجه شد.

بیانیه مشترک ابلاغ شده مذاکرات ایران از یک توافق خوب خبر می‌دهدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز مازندران، با اشاره به پایان یافتن ماه مبارک رمضان، تصریح کرد : ثمره روزه خالص تقوی، درخواست عافیت و عاقبت به‌خیری و قرار گرفتن انسان در لیست سعادت‌مندان بوده و پایان ماه رمضان، در واقع آغاز سال جدیدی در زندگی ماست.

امام جمعه موقت شهرستان ساری با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان در سال 59، افزود: مردم ما از اینکه شورای نگهبان پاسدار نظام است اطمینان دارند زیرا حقانیت نظام توسط این شورا است و اگر نباشد حفظ جایگاه قانون اساسی اسلامی و شرعی بودن نظام، به خطر می‌افتد.

وی با اشاره به مذاکرات ایران با کشورهای 1+5، گفت: بیانیه مشترک ابلاغ شده و صادر شده از یک توافق خوب خبر می‌دهد که پیروزی خوبی برای کشور محسوب می‌شود و باید به‌ویژه از دولت تدبیر و امید، وزیر امور خارجه، تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و به طور ویژه از رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیر کنیم که این شرایط را به سرانجام رساندند.

وی با اشاره به حملات رژیم آل سعود به مردم مظلوم یمن و زیرساخت‌های آنها، افزود: بیش از سه ماه است که مردم مسلمان یمن توسط آل‌سعود به خاک و خون کشیده می‌شوند اما جامعه بین‌المللی در سکوت مرگ‌باری فرو رفته و همه اینها در شرایطی است که حتی از کمک‌های بشردوستانه و ارسال آب، غذا و دارو به آنها خودداری می‌کنند.

یوسف‌پور در پایان با اعلام اینکه وظیفه انسانی، الهی و دینی و عرفی است که باید از مظلوم دفاع شود، گفت: از همین تریبون ضمن اینکه حمایت خود را از مردم مظلوم یمن و کشورهای مسلمانی که به نام اسلام توسط داعش جنایت‌کار به خاک و خون کشیده می‌شوند از خداوند می‌خواهیم که هرچه زودتر دست آل‌سعود و جنایتکاران داعشی را قطع کند.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.