فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌‌های ترافیکی پایان هفته همزمان با تعطیلات عید فطر در محورهای ارتباطی مازندران اعمال می‌شود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی عید فطر در محورهای مازندران‌به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ سرهنگ پاسدار جعفر محمدنژاد افزود: در راستای اجرای محدودیت‌ها در محورهای مواصلاتی مازندران، تردد موتورسیکلت تا بامداد دوشنبه 29 تیر در محورهای کندوان هرازوفیروزکوه ممنوع است.

وی با اشاره به ادامه ممنوعیت رفت وآمد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کندوان، این محدودیت‌ها را ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از 10 صبح امروز تا 3 بامداد جمعه از مرزن آباد به کرج و با اعلام مأموران پلیس راه از ساعت 13 و 30 دقیقه امروز تا 3 بامداد جمعه ‌از کرج به مرزن‌آباد یک‌طرفه اعلام کرد.

به گفته محمدنژاد، در این محور تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 جمعه تا یک بامداد شنبه 27 تیر و یکشنبه 28 تیر از ساعت 12 تا 3 بامداد روز دوشنبه 29 تیر از کرج به مرزن آباد ممنوع و محدودیت یکطرفه بوده است و از ساعت 14 و 30 دقیقه روز جمعه تا یک بامداد روز شنبه از کرج به مرزن‌آباد و یکشنبه از 15 و 30 تا 3 بامداد دوشنبه از مرزن‌آباد به کرج یک‌طرفه خواهد بود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: در صورتی که جمعه عید فطر اعلام شود آغاز محدودیت‌های یک طرفه از ساعت 12 شنبه تا3بامداد یکشنبه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: محدودیت در محور هراز نیز با ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت‌ها به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 چهارشنبه تا 3 بامداد دوشنبه 29 تیر، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 یک‌شنبه 28 تیر تا ساعت 3 بامداد دوشنبه از رودهن به آمل ومسیر یک طرفه از ساعت 15 یک‌شنبه تا 3 بامداد از آب اسک به رودهن خواهد بود.

محمد نژاد, ممنوعیت در محور سوادکوه را هم تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت‌ها به‌ استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 امروز تا 6 دوشنبه 29 تیر اعلام کرد.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اعمال ، پلیس ، ترافیکی ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.