معاون آموزشی جهاددانشگاهی قم از برگزاری دوره آموزشی کمک پرستاری (بهیاری)خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوانجوان ازقم؛ زهرا حبیبی معاون آموزشی جهاددانشگاهی قم با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت در حوزه پرستاری گفت: اقدام به برگزاری دوره آموزشی کمک ‌‌پرستاری (بهیاری) براساس تفاهم نامه منعقد شده بین جهاددانشگاهی و معاونت پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کرده ایم که باعث به وجود امدن 10هزار فرصت شغلی شده است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی قم افزود: گذراندن دوره آموزش یک ساله کمک پرستاری الزامی است که برگزاری این دوره در سطح استان قم به جهاد دانشگاهی قم واگذار شده است.

وی با بیان اینکه سه بخش آموزش نظری، عملی و بالینی توسط اساتید مجرب در مدت مشخص اجرا میشودگفت: کمک‌پرستاران با گذراندن این دوره آموزشی اقدامات ایمن و موثر را مطابق با شرح وظایف مصوب کمک پرستاری برای بیماران بستری یا سرپایی انجام می­دهند و در پایان و پس از آزمون، گواهینامه کمک پرستاری (بهیاری) به فراگیران اعطا خواهد شد.

حبیبی با اشاره به اینکه مدت آموزش نظری و عملی این دوره سه ماه و مدت کارورزی دوره 9 ماه است عنوان کرد: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام می‌توانند به پورتال معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی قم به نشانی www.7833335.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: قم ، اغاز ، ثبت نام ، دوره ، کمک ، پرستاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.