نمایشگاه صنایع دستی، دکوری و دست بافته‌های ایرانی از 22 تیر تا 2 مرداد به مدت پنج روز برگزار می‌شود و حدود 2 هزار و 500 مترمربع فضای مفید این نمایشگاه است.

جعفر یعقوبی مدیر اجرایی نمایشگاه صنایع دستی، دکوری و دست‌بافته‌های ایرانی در گفتگو با خبرنگار حوزه صنعت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این نمایشگاه از 22 تیر تا 2 مرداد به مدت پنج روز برگزار می‌شود و حدود 2 هزار و 500 مترمربع فضای مفید این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه متشکل شده از صنایع دستی استان‌های ایران اعم از شیراز، اصفهان، تهران، تبریز و سایر استان‌هایی که دارای صنایع دستی هستند و در سه بخش کلی صنایع دستی استان‌ها، صنایع دستی دکوری و تزئینی و دست‌بافته‌های ایرانی در سه سالن برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حمایت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران و اتحادیه صنایع دستی و اشیاء قیمتی تهران در مصلای جنوبی امام خمینی برگزار می‌شود ساعت بازدید از این نمایشگاه 11 صبح تا 9 شب می‌باشد.

یعقوبی گفت: محصولات دست بافته در این نمایشگاه شامل انواع گلیم، گبه، پته، نمد و سایر دست‌بافته‌های ایرانی است و صنایع دستی خاتم‌کاری، منبت‌کاری و میناکاری را شامل می‌شود. همچنین در حوزه محصولات تزئینی و دکوری، صنایع چوبی عرضه می‌گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار