جمعی از مردم بویژه جوانان بیرجندی سه شنبه شب با تجمع در میدان دانشگاه آزاد اسلامی این شهر موفقیت تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ شرکت کنندگان در این جشن با در دست گرفتن پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی ایران و با به صدا درآوردن بوق خودروها شادی خود را از این موفقیت در عرصه بین المللی ابراز کردند.

بیرجندی ها در این تجمع و جشن خودجوش، پیروزی ملت ایران در دست یابی به توافق جامع هسته ای با رعایت اصول و خطوط قرمز تعیین شده نظام توسط تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران را ستودند.
 
جشن پیروزی هسته ای در شهرهای مازندران

با اعلام خبر جمع بندی تیم مذاکره کننده هسته ای ایران با کشورهای 1+5 جشن های مردمی در برخی از شهرهای مازندران با حضور شماری از شهروندان مازندرانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان
از ساری ، شهرهای رامسر ، نوشهر ، آمل ، ساری و قائمشهر برخی از شهروندان با حضور در بوستان ها و میادین شهری به جشن و شادمانی پرداخته و از تلاش های تیم مذاکراه کننده هسته ای جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید برای به نتیجه رساندن این پرونده تقدیر کردند.

مردم با سر دادن شعارهایی همچون ظریف متشکریم، روحانی حمایتت می کنیم در حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای جمهوری اسلامی و به اهتزاز درآوردن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی این پیروزی بزرگ را به ملت و دولت تدبیر و امید تبریک گفتند.

بعدازظهر دیروز از سوی محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و خانم موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، بیانیه مشترکی در پایان مذاکرات هسته ای ایران با قدرتهای 5+1 قرائت شد.

به رسمیت شناختن حق داشتن دانش هسته ای، فعال ماندن تجهیزات چرخه انرژی هسته ای در بخشهای مختلف، برداشتن تحریمهای اقتصادی، تجاری و علمی علیه ایران اسلامی و... در قبال پذیرفتن برخی محدودیتها در چارچوب های معقول بین المللی از سوی ایران، نتیجه جمع بندی مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای 5+1 در هتل کوبورگ شهر وین اعلام شد.

اردبیل؛
شادی و نشاط مردم اردبیل بعد از توافق مذاکرات وین

مردم اردبیل بعد از افطار به خیابان ها آمده و توافقات تیم مذاکره کننده ایرانی در وین را جشن گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ شور و حال خاصی در بین مردم جریان داشت جوانان عکس وزیر امور خارجه کشورمان را به دست گرفته بودند و تشویق کنان از ظریف تشکر می کردند.

شادی و نشاط مردم تا ساعت یک بامداد ادامه داشت و هیچ گونه اختلالی در نظم عمومی به وجود نیامد .

ماموران انتظامی هم تا پایان جشن مذاکره در کنار مردم بودند تا مشکلی پیش نیاید.

مشهد؛

شادمانی مردم مشهد پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای

مردم مشهد دیشب پس از اعلام رسمی به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای عضو گروه 1+ 5 با برپایی جشن در خیابان ها شادمانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  با پایان یافتن مذاکرات هسته ای در کشور وین، مردم شهر مشهد دیشب با حضور در خیابان های این شهر و حمل پلاکارد و پرچم جمهوری اسلامی ایران خوشحالی خود را از رفع تحریم ها ابراز کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم از اینکه پافشاری دیپلمات های ایرانی و حمایت مقام معظم رهبری از این تیم موجب شد تا عزت و اقتدار ایرانی در جهان حفظ شده و کشور های غربی را به تسلیم وا دارد ابراز شادمانی کردند.

مردم با به صدا درآوردن بوق خودروهای خود و فریاد شادی در حالی که پرچم ایران را در دستان خود به اهتزار درآورده بودند، در بلوار هاشمیه و چند منطقه دیگر مشهد تجمع و این اتفاق مهم را به یکدیگر تبریک و شادباش گفتند.

برگزاری جشن هسته ایی در رشت


مردم رشت دیشب جشن هسته ایی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ ساعت 23دیشب در برخی مناطق شهر رشت ،خودروها با بوق زدن،موفقیت تیم مذاکره کننده هسته ایی و ایران اسلامی را به یکدیگر تبریک گفتند.

برخی خودروها هم پرچم جمهوری اسلامی ایران را بیرون از شیشه های ماشین آویزان کرده بودند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.