مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی از صدور پروانه استاندارد تشویقی شمش منیزیم برای نخستین بار در کشور دراستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ مروی مقدم افزود: برای نخستین بار پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی در زمینه تولید شمش منیزیم غیر آلیاژی بر اساس استاندارد ملی به شماره 16589 در خراسان جنوبی صادر شد.

وی تصریح کرد: واحد تولیدی شمش فلز رویال فردوس تنها تولید کننده شمش غیرآلیاژی منیزیم در کشور، موفق به دریافت پروانه استاندارد تشویقی شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: شرکت شمش فلز رویال به عنوان نخستین و تنها تولید کننده شمش منیزیم در ایران و خاورمیانه فعالیت خود را از دی ماه 93 آغاز کرده است.

مروی مقدم همچنین از اجرای طرح ویژه نظارتی بر کالاهای پرمصرف این اداره کل در ماه رمضان خبر داد وگفت: این طرح با هدف حمایت از حقوق مصرف کننده و حفظ سلامت شهروندان در سطح استان اجرا و در مراحل پایانی خود قرار دارد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی خراسان جنوبی همچنین یادآور شد: در این طرح برخی از پرمصرف ترین اقلام با هدف حفظ سلامت شهروندان و حمایت از حقوق شهروندی از جمله روغن سرخ کردنی، روغن خوراکی مصرف خانوار، پنیر تازه، شیر پاستوریزه، کشک مایع، شکر، انواع زعفران و خرما به صورت ویژه در واحدهای تولیدی، توزیعی و تمرکز، کنترل و نظارت شده و همچنان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.