سرپرست تیم فوتبال صبای قم، انصراف محجوب را از مالکیت باشگاه صبا غیر حرفه‌ای و به ضرر این تیم دانست.

حیات‌پور: انصراف محجوب غیرحرفه‌ای بودعلی حیات‌پور سرپرست تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با انصراف سیروس محجوب از خرید این باشگاه اظهار کرد: محجوب از همکاری نکردن مسئولان استان قم گلایه مند است در حالی که استانداری تمام حمایت‌های لازم را برای انتقال امتیاز باشگاه صبا به وی انجام داده است.
 
محجوب تحت تاثیر وکلایش قرار گرفته چرا که از آن‌ها مشاوره زیادی می‌گیرد مگر می‌شود این چهره اقتصادی، توافقی نامه‌ای را منتشر کند و از مفاد آن بی‌اطلاع باشد؟
روزی که قرار شد محجوب مالکیت صبا را به عهده گیرد وکلای او در جلسات متعددی با هیئت مدیره برگزار کردند و هر بار بندی از قرارداد را اصلاح کردند.
 
وی افزود: به این ترتیب مفاد قرارداد بارها بازبینی در نهایت در جلسه‌ای که با حضور طرفین در محل استانداری قم برگرار شد آخرین و دقیق‌ترین بررسی‌ها روی بندهای قرارداد انجام شد و محجوب توافق نامه را امضا کرد.
 
حال چه اتفاقی افتاد که پس از گذشت 20 روز دوباره ماده‌ای از توافق نامه مورد اشکال قرار می‌گیرد، باید از شخص محجوب و وکلای خبره وی پرسید.
 
حیات‌پور عنوان کرد: به هر حال خیال ما راحت است که مسئولان استان و باشگاه با تمام شرایط محجوب کنار آمده‌اند درست نیست در فاصله کوتاه باقی مانده تا شروع رقابت‌های لیگ برتر این فرد یک باره پشت مردم و مسئولان قم را در اداره صبا به این شکل خالی کند.
 
سرپرست صبا در ادامه اظهار کرد: قرار است در جلسه امروز استانداری با هیئت مدیره در خصوص کنار کشیدن محجوب و نحوه اداره باشگاه در فصل جدید تعیین تکلیف نهایی شود و هر تصمیمی مسئولان بگیرند سریعا اجرایی شود.
 
وی در خصوص امکان انحلال باشگاه  صبا گفت: با توجه به رفتار غیر حرفه‌ای محجوب در این فاصله کوتاه امکان هر اتفاقی وجود دارد ولی با توجه به قدمت باشگاه صبا در قم، مسئولان استانی و شهری برای تحقق نیافتن انحلال از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهند کرد.
 
حیات پور در خصوص رها کردن تمرینات صبا از سوی مهدی تاتار سرمربی این تیم احظار کرد: وی حق نگرانی از شرایط صبا را دارد تارتار سرمربی است و با توجه به وضعیت تیم برنامه‌ریزی می‌کند و وقتی این نابه سامانی‌ها را می‌بیند از کار دل‌زده میشود.
 
البته حسن رفتار تارتار در برخورد با بازیکنان و مسئولان باشگاه قابل ستایش است، وضعیت صبا باید هر چه سریع‌تر مشخص شود تا این مربی بتواند برنامه‌های خود را پیش ببرد.
 
وی در پایان گفت: امیداوارم مسئولان با داریت خود تکلیف صبا را معلوم کنند چرا که وضعیت بر این تیم به لیگ برتر و فوتبال ایران و همچنین بازیکنان آسیب خواهد زد.


 
انتهای پیام/
برچسب ها: صبای قم ، باشگاه ، محجوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار