نایب رئیس هیئت جودو استان تهران معتقد است اگر مشکلات این ورزش بیشتر شود همه اعضا دست از کار خواهند کشید.

وضعیت جودو به هم ریخته‌ است/تنها سالن هیئت جودوی تهران را از ما گرفتند/پیمان ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در سال‌‌های گذشته سالن چند منظوره‌ای در اختیار هیئت جودو استان تهران بود که هر چند به صورت اجاره‌ای در اختیار ما قرار می‌گرفت، ولی درآمد خوبی برای ما بود.
حدود 90درصد هزینه‌های هیئت جودو استان تهران از این سالن تامین می‌شد و همین باعث شده بود جودو‌ی تهران و حتی تهران و حتی کشور هم پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

نایب رئیس هیئت جودو استان تهران اضافه کرد: قهرمانی استان تهران در رده‌های جوانان و بزرگسالان، مسابقات کشوری در سال 93، انتخاب هیئت از سوی فدراسیون و انتخاب این هیئت به عنوان یکی از 5 هیئت نمونه از سوی اداره کل تربیت بدنی از افتخارات در سال 93 بود.

همچنین تنها امید جودو ایران برای کسب مدال در مسابقات آسیا(کویت) توانست مدال بگیرد سعید ملایی از تهران بود. همچنین وی در جایزه بزرگ مغولستان نیز با شکست دادن بهترین جودوکاران دنیا توانسته بود مدال کسب کند.

ضمنا او یکی از شانس‌های کسب سهمیه ریو 2016 و تنها امید جودو ایران برای کسب نخستین مدال المپیک در تاریخ جودو کشور است، او جودوکاری است که از همین سالن‌ها به اینجا رسیده است.

ترکاشوند در ادامه تاکید کرد: با وجود اینکه امسال مسابقات بسیار زیاد و مهمی را داریم و با کمبود منابع مالی مواجهیم، تنها سالن هیئت جودو استان تهران از طریق اداره کل تربیت بدنی به مزایده گذاشته شد و با توجه به اینکه قیمت پیشنهادی از طرف تربیت بدنی شمال شرق تهران به ما اعلام نشد این سالن را از ما گرفتند.

وی در ادامه افزود: جودو در مرداد ماه و شهریور ماه مسابقات و اعزامی‌های زیادی را در پیش داریم و همین امر منابع مالی بسیاری را می‌طلبد، از مسئولان می‌خواهیم به این امر رسیدگی کنند تا جودو تهران و کشور ضربه نخورد.

نایب رئیس هیئت جودو استان تهران در خصوص همکاری اداره کل تربیت بدنی توضیح داد: شاملو معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل تربیت بدنی تهران طی جلسه‌ای قول داد مشکلات مالی را حل کند و ما هم با وجود مشکلات زیاد کار خود را ادامه می‌دهیم ولی به شرطی که اداره کل هم ما همکاری کند.

ترکاشوند در پایان اظهار کرد: اگر مشکلات بیش از این شود ما نمی‌توانیم کار کنیم و اگر وضعیت جودو به همین صورت باشد، کار نمی‌کنیم و تمام اعضای هیئت دست از کار خواهند کشید تا دست اداره کل تربیت بدنی باز باشد تا هر تصمیمی که می‌خواهد بتواند بگیرد، با این وضعیت شرایط برای کار کردن مهیا نیست.


انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، سهمیه ، هیئت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار