نایب رئیس و مدیر تیم‌های ملی فدراسیون جودو گفت: ملایی تاکنون 4 مدال برنز در مسابقات بدون مرزی کسب کرده‌ است اما نباید به این رنگ عادت کند.

آرش میر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: سعید مولایی در رقابت‌های جایزه بزرگ مغولستان عملکرد قابل قبولی داشت، هر چند هنوز تجربه لازم را در وزن 81- کیلوگرم ندراد. اما در 4 مسابقه، 4 مدال برتر به دست آورده و البته نباید به این رنگ مدال قناعت کند و باید به مدال‌های خوش‌رنگ‌تر بیندیشد.

وی اضافه کرد: محجوب پس از بازیهای آسیایی در رقابت های مختلف ناکام بود و نمی‌توانست نتیجه بگیرد اما در مغولستان توانست با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشته بود به مدال برنز برسد.

نایب رییس فدراسیون جودو تاکید کرد: تصمیم شورای فنی این بود که بعد از رقابت‌های آسیایی روی کسانی که توانایی مدال‌آوری دارند سرمایه‌گذاری کنیم که خدا را شکر در حال حاضر ملایی و محجوب شرایط خوبی دارند و به 22 نفر اول رنکینگ نزدیک هستند.

میر اسماعیلی اضافه کرد: قصد داریم تا پایان اردیبهشت 95، تکلیف سهمیه‌های المپیک را مشخص کنیم، اگر ملایی و محجوب جزو 22 نفر اول رنکینگ وزن خود قرار بگیرند، می‌توانیم یک جودوکار دیگر را نیز راهی المپیک کنیم و سه سهمیه بگیریم.


انتهای پیام/
برچسب ها: ملایی ، میراسماعیلی ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار