مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرمان گفت: ایمن‌سازی خط ویژه‌ی اتوبوس مسیر برگشت «آزادی» تا میدان «شهدا» در اصلی ترین خیابان شهر کرمان آغاز شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام از روابط عمومی سازمان حملونقل و ترافیک شهرداری کرمان، علی زنگیآبادی افزود: در راستای مصوبهی کارگروه ترافیک برای کاهش زمان سفر سیستم حملونقل عمومی و مسیر برگشت خیابان «شهید بهشتی» به سمت میدان «شهدا»، اجرای خط ویژه مصوب و در دستور کار سازمان ترافیک قرار گرفت.

وی با بیان اینکه زمان سفر اتوبوسها از میدان «شهدا» به سمت میدان «آزادی» حدود 20 دقیقه است، گفت: زمان سفر برگشت اتوبوسها به سمت میدان «شهدا» حداقل دو برابر این زمان است؛ بنابراین، لازم بود برای کاهش زمان سفر برگشت، مسیر جدیدی به خط ویژهی فعلی اضافه شود.

زنگیآبادی افزود: در همین رابطه با ساخت پارکینگهای جدید و اطلاعرسانی در خصوص تمام پارکینگهای موجود در این مسیر، خط پارک حاشیهای موجود حذف و به مسیر حرکت اتوبوسها تبدیل شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در بعضی موارد افرادی از خط ویژه استفاده میکنند و باعث بروز مشکلاتی برای سیستم حملونقل عمومی میشوند، مسیر مورد نظر در دو مرحله ساخته و ایمنسازی میشود.

زنگیآبادی بیان کرد: مرحلهی اول بهوسیله موانع ترافیکی کار انجام میشود و در مرحلهی دوم با همکاری واحد خدمات شهرداری مرکز، مسیر خط ویژه فنسکشی خواهد شد.

وی در پایان از همشهریان خواست با رعایت قوانین و مقررات، این سازمان را در ارائهی بهتر خدمات ترافیکی یاری کنند.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.