کرمان،

راهپیمایی امروز نشان انزجار مردم از غاصبان و متجاوزان قدس شریف بود

مردم مومن انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند همزمان با مردم سراسر میهن اسلامیمان با شرگت گسترده در راهپیمائی روز جهانی قدس به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛موج عظیم راهپیمایانهمگام و هم صدا با سایر مسامانان جهانبار دیگربانگ الله اکبر ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیلرا فریاد زدند و به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک و با آرمانهای امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

در راهپیمائی روز جهانی قدس در زرند اقشار مختلف مردم از پیر وجوان زن ومرد کسبه و بازاری ، کارگر و کشاورز،دانشجویان، دانش آموزان نیروهای نظامی و انتظامی، کارمندان دولت ،دوشادوش مسئولان شهرستان شرکت داشتند.

جنایت هایی که اسراییل وآمریکا در سراسر دنیا برای مسلمانان روا داشته اند موجب شده بود دمای بالای هوا مردم را خانه نشین نکند و با زبان روزه به محل خیابان فلسطین،محل شروع راهپیمایی بیایند و انزجاز خود را از جهان استکبار وحمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و دیگر مسلمانان جهان اعلام کنند .

در این میان حضور گروه‌های مختلف مردمی همچون دانش آموزان،دانشجویان ، کارگران و روحانیون از دیگر نکات جالب مراسم راهپیمایی امروز بود.

مراسم با شکوه راهپیمائی روز جهانی قدس در شهر خانوک، ریحانشهر، یزدان شهر و دهستان دشتخاک با حضور پرشور مردم این مناطق و با شکوه ویژه‌ای برگزار شد.


انتهای پیام/د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.