مدیر برنامه‌های آندرانیک تیموریان گفت: آندو در قطر روزهای خوبی را پشت سر خواهد گذاشت.

تیموریان: حال آندو در قطر خوب استسرژیک تیموریان برادر و مدیر برنامه‌های کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: مذاکرات موفقی با مسئولان ام صلال قطر داشتیم و به نتیجه خوبی دست پیدا کردیم به طور حتم با این انتقال آندو از لحاظ روحی و فنی در شرایط بسیار خوبی نسبت به فصل گذشته و بازی در لیگ ایران می‌رسد و به دور از جنجال و با آرامش تنها به مسائل فوتبالی فکر خواهد کرد، چرا که حواشی سال گذشته به این بازیکن ضربه زد.

وی در خصوص شرایط انتقال تیموریان به تیم قطری تصریح کرد: این موضوع بین طرفین قرار دارد محفوظ می‌ماند و اصولا درج مفاد قرارداد در رسانه‌ها از چارچوب فوتبال حرفه‌ای به دور است.

تیموریان در رابطه با مدت این قرار داد بیان کرد: مدت قرارداد یک ساله است صحبت از پیشنهاد سه ساله و این قبیل مسائل گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است و بهتر است دوستان در خصوص موضوعی قطعیت پیدا نکرده‌اند آن را انتشار ندهند.

 مدیر برنامه‌های آندو در خصوص مبلغ قرار داد این بازیکن با باشگاه قطری خاطر نشان کرد: متاسفانه مبالغی کذب و به دور از آگاهی در این چند روز در ارتباط با مبلغ قرار داد آندو منتشر شده است مبلغ قرار داد هم به مانند سایر مفاد سری است و ارتباطی به خبرنگاران و رسانه‌ها ندارد.

 وی در پایان ابراز داشت: آندو فردا برای حضور در تمرینات پیش فصل به قطر سفر خواهد کرد و امیدوارم با حضور در این کشور دوران خوبی را از لحاظ فنی و روحی پشت سر بگذارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۳:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۴
بنده هم میلیاردی بگیرم شنگول میشم
آخرین اخبار