نظری جویباری:

قلعه‌نویی توقع داشت به خاطر او استقلال را ترک کنم / دو بازیکن برزیلی مدنظرمان خواهد بود

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: وظیفه اصلی من این است که به تیم استقلال خدمت کنم و تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم اما بعضی‌ها دوست داشتند من هم از استقلال بروم

قلعه‌نویی توقع داشت به خاطر او استقلال را ترک کنم / دو بازیکن برزیلی مدنظرمان خواهد بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران علی نظری جویباری در خصوص آخرین وضعیت نقل  و انتقالات باشگاه استقلال اظهار داشت: روز گذشته تعطیل بود و از امروز به طور مجدد نقل و انتقالات باشگاه را شروع کردیم و تا فردا خبرهای خوشی برای هواداران خواهیم داشت امیدوارم طی یکی دو روز آینده تیم را ببندیم و ان شاالله روز سه‌شنبه تیم عازم اردو می‌شود سعی می‌کنیم 80 تاغ 90 درصد یاران مدنظر مظلومی را تا روز دوشنبه هماهنگ کنیم و یکی دو بازیکن دیگر هم فقط خواهد ماند که طی این هفته یا هفته دیگر صورت می‌گیرد و امیدوارم بتوانیم خواسته‌های مظلومی را برآورده کنیم.

وی افزود: در حال حاضر ما یک سهمیه لیگ برتری داریم و به طور کلی سه تا چهار جای خالی داریم که می‌توانیم بازیکن لیگ یک یا لیگ برتری یا خارجی جذب کنیم و مهم این است مظلومی لیست مدنظر خود را ارایه دهد.

وی در خصوص اینکه آیا رحمتی سهمیه لیگ برتری محسوب می‌شود افزود: رحمتی چه پیکان لیگ یک باشد یا لیگ برتری باید بگویم رحمتی لیگ برتری است و ما بیشتر دنبال هافبک هستیم و با هر بازیکنی بتوانیم توافق کنیم قرارداد می‌بندیم از طرفی دیگر برای جذب حسن‌زاده نیز نامه‌ای به باشگاه ذوب‌آهن ارایه نموده‌ایم و اگر بتوانیم حسن‌زاده یا یک بازیکن دیگر را جذب کنیم که هیچ اگر نه باید به دنبال بازیکن خارجی باشیم.

وی در خصوص وضعیت طرار افزود: قرار است فردا جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های طرار داشته باشیم و این بازیکن یکی از بازیکنان مدنظر مظلومی و همه تلاشمان را می‌کنیم و برای فصل آتی طرار ر ا حفظ کنیم یک جلسه دیگر نیز با طرار برگزار می‌کنیم تا مظلومی نیز در آن حضور داشته باشد تا از این طریق نقطه نظرات مطرح و بررسی شود.

نظری جویباری در خصوص وضعیت بیگ‌زاده و امید ابراهیمی اظهار داشت: هاشم بیگ‌زاده و صادقی و دیگر دوستان را روشن کردیم و کتبا نیز به‌ انها اعلام شده است و فقط خسرو حیدری و امید ابراهیم مانده و 70 ، 80 درصد کار امروز با آنها تمام می‌َشود و قرارداد می‌بندیم.

وی در خصوص وضعیت سید جلال حسینی افزود: تا به این لحظه هیچ مذاکره‌ای با سید جلال حسینی نداشتم و تنها یک بار بهرام امیری با این بازیکن جلسه داشت که این جلسه نیز برگزار نشد و تا به امروز هیچ خبر خاصی از این موضوع ندارم باید بگویم سید جلال بازیکنی نیست که او را نخواهیم و اگر شرایط طوری پیش رود به طور حتم این بازیکن را جذب می‌کنیم و این بازیکن چندین سال سابقه دارد و ما نیز جلسه‌ای با او نداشته‌ایم خود شخص من از شروع فصل هیچ صحبتی با سید جلال حسینی نداشتم این بازیکن در لیست اولیه‌ای مدنظر مظلومی بوده و ما یاران مدنظر مظلومی را تقریبا در پست دفاع جذب کرده‌ایم و اگر با حسینی توافق شود حتما با مظلومی صحبت می‌کنیم.

عضو کمیته نقل و انتقالات در خصوص وضعیت تیموریان افزود: شروع فصل با آندو تیموریان صحبتهای لازم انجام شد واین بازیکن اعلام کرد که قصد رفتن به قطر را دارد و تا به این لحظه هیچ خبری از او ندارم.

وی در خصوص اینکه چرا امسال باشگاه استقلال فقط دفاع جذب می‌کند افزود: این نظر مظلومی سرمربی تیم است و ما هافبک و فوروارد برای تیم جذب می‌کنیم و یک فوروارد نوک حمله مد نظر ما و امیدوارم فوروارد خارجی برای تیم جذب کنیم.

وی در خصوص وضعیت مهدی شریفی افزود: در خصوص شریفی من فردی نیستم که بخواهم نظر بدهم و در خصوص این بازیکن با مظلومی حرف می‌زنیم و اگر نظر سرمربی مثبت باشد برای جذب او اقدام خواهیم کرد.

جویباری در خصوص امین منوچهری افزود: این بازیکن در لیست ما حضور ندارد.

وی افزود: اردویی در 16 تیر ماه در کرج برگزار می‌کنیم و امیدوارم تا آن زمان تیم کامل شود و به اردو فرستاده شود اردوی خارج از کشور مدنظر ما نیست و سعی می‌کنیم پول باشگاه را در اردوی داخلی خرج کنیم.

وی در خصوص وضعیت سرپرست تیم افزود: سرپرست و مدیر فنی تیم منصور پورحیدری است و در حال حاضر مثل شاخ و شمشاد در باشگاه نشسته است و نمی‌گذاریم پورحیدری به دل رفتار کند و ما از زمان تیم ملی پورحیدری را مربی استقلال کردیم و وی مشغله کاری در اراک دارد اما ما تلاش می‌کنیم منصور پورحیدری را در تیم حفظ کنیم و سعی می‌کنیم پورحیدری را راضی کنیم تا سرپرست تیم هم باشد اما من به طور رسما اعلام نکردم که پورحیدری سرپرست است ولی با وی جلسه‌ای برگزار کردیم و پورحیدری از ما فرصت خواست و نهایت تلاشمان را می‌کنیم که منصور پورحیدری را سرپرست کنیم.

نظری جویباری در خصوص وضعیت حامی مالی تیم افزود: دو سه جلسه با حامیان داشته‌ایم ولی هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم آن چیز مدنظر باشگاه است را برقرار نماییم.

وی در خصوص این که آیا پولی در باشگاه وجود دارد یا خیر افزود: فکر کردید پول از کجا می‌آید از آسمان می‌آید؟ در هر صورت پول تهیه کرده‌ایم و یا قرض کرده‌ایم چه فرقی می‌کنیم مطمئن باشید پول برای جذب بازیکن تهیه شده و با جذب حامیان مالی مشکلات دیگر حل می‌شود.

وزارت ورزش این پول را نداده و باید بگویم پرسپولیسی‌ها از نظر مالی شرایط بهتری نسبت به ما دارند و ما بازیکنان مدنظر باشگاه را جذب کرده‌ایم و پول اولیه آنها پرداخت کرده و تنها بازیکنان قدیمی تیم پول نگرفته‌اند و در اولین فرصت پول آنها را نیز پرداخت کنیم و باید طلب گذشته بازیکنان و همچنین مقدار از مطالبات فصل آتی آنان را نیز پرداخت کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا بازیکنان خارجی مدنظر تیم خواهند بود یا خیر افزود: دو بازیکن مد نظر مظلومی و یکی فوروارد دیگری هافبک یکی از بازیکنان خارجی برای همه شناسند و بازیکن دیگر نیز توسط مربی تیم از روی فیلم بررسی شده و مظلومی نظر نهایی را اعلام کند و نسبت به جذب این بازیکنان اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: همه دوست دارند کرار با این تیم بماند و من هم با این مسئله موافق هستم اما این بار شرایط در خصوص وضعیت کرار فرق می‌کند و نسبت به کرار با تجربه‌تر عمل خواهیم کرد و باید شرایط را سخت‌تر کنیم و از طرفی دیگر باید فکری به حال پول این بازیکن کنیم چرا که کرار می‌گوید: من هزار کیلومتر راه می‌آیم که پولم را بگیرم در هر صورت باید طوری به توافق برسیم تا کرار هم به پولش برسد.

نظری جویباری در خصوص اینکه آیا رحمتی نسبت به جذب بازیکنان برای فصل آتی اقدام کرده است یا نه افزود: اگر رحمتی می‌خواست تیم را ببندد پس من و امیری اینجا چه کاره هستیم رحمتی تنها برای عقد قرارداد به باشگاه آمد و بعد از آن تا به این لحظه من این بازیکن را ندیده‌ام.

وی در خصوص اینکه در مراسم افطاری شب گذشته با قلعه‌نویی روبرو شده و دلخوری به وجود آمده است افزود: به خداوندی خدا هیچ دلخوری به وجود نیامده و من وظیفه داشتم احترام بگذارم و با دوستان دست بدهم و حرکتی که ایشان انجام داده باید بگویم در آخر من نظری جویباری می‌باشد و استقلالی می‌باشم و همه مرا می‌شناسند منصور پورحیدری، مظلومی و قلعه‌نویی، من همه عزیزان را به خاطر استقلال می‌شناسم و با همه آنها رفیق هستم دلیل نیست قلعه نویی برود و من هم پشت سر او از استقلال بروم امروز مظلومی و شاید فردا شخص دیگری سرمربی تیم باشد و من کاری به دیگران ندارم و وظیفه‌ام در استقلال به نسبت به تیم است.

همه عزیزان دوستان من هستند و د لخوری از هیچ کس ندارم ولی بعضی‌ها توقع داشتند من از استقلال بروم اما چنین اتفاقی برای من نمی‌افتاد چرا که من استقلالی هستم  و تمام تلاشم این است که کارم را به نحو احسنت انجام دهم همانطور که می‌دانید یک ماه پیش استعفایم را ارایه دادم و به اصرار دوستان به تیم برگشتم امیدوار تیم خوبی ببندیم و دل هواداران را شاد کنیم و اگر قرار باشد یک استقلالی از دست من ناراحت باشد و این موضوع مشکل او خواهد بود و به من ربطی ندارد

وی بیان کرد: خسرو حیدری و امید ابراهیمی امروز تکلیفشان مشخص می‌شود و یا در دفتر باشگاه یا حومه تهران.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
India
استقلال
۱۰:۵۶ ۱۴ تير ۱۳۹۴
په نکونام چی؟؟؟؟؟؟سجادتمدیدکرد؟؟؟؟؟
آخرین اخبار